Search



Clear search fields
Showing results 1 to 20 of 25
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2008 Інноваційний потенціал як чинник підвищення конкурентоспроможності регіону Bilovodska, Olena Anatoliivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna Conference Papers 1423841428 101264540
2008 Аналіз підходів щодо підвищення якості продукції в Україні та за кордоном Bilovodska, Olena Anatoliivna; Тиква, І.М. Conference Papers 101774390 106303712
2008 Розроблення, вибір та аналіз ідей впровадження на ринок нових товарів Bilovodska, Olena Anatoliivna; Сухонос, Ю.І. Conference Papers 2690286 1670607
2008 Аналіз і оцінка суб'єктивних маркетингових ризиків при виведенні нової продукції на ринок Bilovodska, Olena Anatoliivna; Гримайло, Ю.В. Conference Papers 10541867 2943326
2008 Аналіз та оцінка об'єктивних маркетингових ризиків при виведенні нової продукції на ринок Bilovodska, Olena Anatoliivna; Hrymailo, Olena Volodymyrivna Conference Papers 2328893 2799793
2008 Застосування засобів нейролінгвістичного програмування при управлінні збутом підприємствами роздрібної торгівлі Bilovodska, Olena Anatoliivna; Маслова, С.П. Conference Papers 17342155 21733646
2008 Теоретичні засади вибору каналів розподілу Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 6974695 8152372
2008 Державні закупівлі по-новому Bilovodska, Olena Anatoliivna; Мороз, Н.О. Conference Papers 9157791 5706179
2008 Управление инновационным капиталом в современной экономике Bilovodska, Olena Anatoliivna; Suiarova, Olena Oleksiivna Conference Papers 25190254 10426386
2008 Першочергові кроки становлення маркетингового простору в Україні Bilovodska, Olena Anatoliivna; Тарасенко, О.І. Conference Papers 927149 579025
2008 Цілі та вимоги ефективного функціонування маркетингової служби на підприємстві Bilovodska, Olena Anatoliivna; Чорненко, К.О. Conference Papers 366384 226375
2008 Аналіз та оцінка маркетингової стратегії як засіб підвищення ефективності бізнесу Bilovodska, Olena Anatoliivna; Кливенок, А.М. Conference Papers 5562885 5720148
2008 Підходи до розуміння поняття маркетингової стратегії Bilovodska, Olena Anatoliivna; Горбань, Н.С. Conference Papers 4122500 2932253
2008 Теоретичні підходи щодо вибору учасників маркетингового каналу Bilovodska, Olena Anatoliivna; Symonenko, Mariia Yuriivna Conference Papers 3171192 1980401
2008 Реализация концепции непрямой конкуренции в маркетинге Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 99329266 113781720
2007 Особливості інноваційних товарів на традиційних ринках Bilovodska, Olena Anatoliivna; Горбань, Н.С. Conference Papers 41171145 42904168
2007 Аналіз маркетингової політики розподілу ДП "Кондитерська корпорація Roshen" Bilovodska, Olena Anatoliivna; Кливенок, А.М. Conference Papers 714000967 -1114786454
2007 Роль інновацій у забезпеченні розвитку економіки України Bilovodska, Olena Anatoliivna; Грищенко, О. Conference Papers 152447974 25630843
2007 Актуальність концепції маркетингу в діяльності виробничо-енергетичної компанії "Сумигазмаш" Bilovodska, Olena Anatoliivna; Махно, С.В. Conference Papers 70355241 42236057
2007 Дослідження споживчих пріоритетів ринку туристичних послуг Bilovodska, Olena Anatoliivna; Сухонос, Ю.І. Conference Papers 58005369 24750484