Search



Clear search fields
Showing results 1 to 13 of 13
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2017 Проблеми і перспективи впровадження новітніх видів маркетингу в Україні Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Пігуль, П.В. Conference Papers 3603475 1898968
2016 Маркетинговий аналіз потенціалу Сумської області для розвитку туристичного бізнесу Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 2018406 2147779
2016 Маркетинг і управління інноваціями Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Старків, І.Л. Conference Papers 350513 529384
2013 Сучасні різновиди маркетингу, їх інструменти і форми Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 7620132 12583780
2013 Маркетинг и инновации как главные факторы развития бизнеса Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 1985533 1486765
2013 Маркетинговий супровід науково-технічного прогресу як необхідна умова його комерційного успіху Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 2271983 734361
2012 Особливості основних функцій маркетингу інноваційної продукції Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 19350580 29781457
2012 Розвиток маркетингових методів формування показників кон’юнктури ринку інноваційної продукції Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Косенко, Андрій Васильович; Косенко, Андрей Васильевич; Kosenko, Andriy Vasilovich Article 2270330 2419295
2010 Інновації у маркетингу – рушійна сила його еволюції Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Shypulina, Yuliia Serhiivna Article 35539945 14028723
2010 Концепція інноваційного маркетингу як основа розвитку в інноваційній економіці Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 1502477 430012
2010 Вибір маркетингових інструментів на основі матриці позиціонування «стадія життєвого циклу товару – ціна – стадія кризи» Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Melnyk, Yuliia Mykolaivna Article 20181086 32040298
2008 Аналіз етапів розвитку маркетингу на основі змін в складових його комплексу Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna Conference Papers 6233055 4001904
2007 Визначення сутності та відмінностей різновидів маркетингу Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 95415191 182942614