Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30886
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Аспекти ціноутворення в екологічному маркетингу
Authors Рябченко, Ірина Михайлівна
Riabchenko, Iryna Mykhailivna
ORCID
Keywords екологічний маркетинг
экологический маркетинг
environmental marketing
цінова політика
ценовая политика
pricing
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30886
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Рябченко, І.М. Аспекти ціноутворення в екологічному маркетингу [Текст] / І.М. Рябченко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.1. — С. 234-235.
Abstract Досягнення збалансованого розвитку діяльності в сфері охорони навколишнього природного середовища і раціонального використання природних ресурсів передбачає активне залучення можливостей суспільства. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30886
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Austria Austria
1
Canada Canada
11624
China China
1
Czechia Czechia
2
France France
3
Germany Germany
1008315
Greece Greece
1
Ireland Ireland
168541
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
5813
Russia Russia
11
Turkey Turkey
17
Ukraine Ukraine
19382903
United Kingdom United Kingdom
3248368
United States United States
2016469
Unknown Country Unknown Country
6461867

Downloads

China China
2
France France
1
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
32303938
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
32303938
Unknown Country Unknown Country
170

Files

File Size Format Downloads
Riabchenko I.M._Ekologichnyi marketing.pdf 189,37 kB Adobe PDF 64608056

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.