Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31465
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Применение методов и инструментов маркетинга в управлении знаниями
Other Titles Application of marketing methods and instruments in knowledge management
Застосування методів та інструментів маркетингу в управлінні знаннями
Authors Illiashenko, Serhii Mykolaiovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-5484-9788
Keywords управление знаниями
структура знаний
маркетинг знаний
продуцирование знаний
продвижение и коммерциализация знаний
управление маркетингом знаний
управління знаннями
структура знань
маркетинг знань
продукування знань
просування і комерціалізація знань
управління маркетингом знань
knowledge management
structure of knowledge
knowledge marketing
knowledge production
promotion and commercialization of knowledge
management of marketing knowledge
Type Article
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31465
Publisher Сумский государственный университет
License
Citation Ильяшенко, С.Н. Применение методов и инструментов маркетинга в управлении знаниями [Текст] / С.Н. Ильяшенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 2. - С. 13-23.
Abstract У статті обґрунтовано необхідність удосконалення на засадах маркетингу системи управління продукуванням і комерціалізацією знань. Запропонована узагальнена систематизація видів знань. Визначено роль маркетингу знань на макрорівні і рівні окремої організації, а також основні галузі і сфери діяльності, у яких доцільне застосування маркетингу знань. Окреслено коло основних завдань маркетингу знань стосовно специфіки галузей і видів діяльності, деталізовано особливості застосування загальних, а також специфічних інструментів і методів для їх розв'язання. Практична реалізація отриманих результатів дозволяє удосконалити управління маркетингом знань на стратегічному й оперативному рівнях. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31465
Обоснована необходимость усовершенствования на началах маркетинга системы управления продуцированием и коммерциализацией знаний. Предложена обобщенная систематизация видов знаний. Определены роль и значение маркетинга знаний на макроуровне и уровне отдельной организации, а также основные области и сферы деятельности, в которых целесообразно применение маркетинга знаний. Очерчен круг основных задач маркетинга знаний применительно к специфике областей и видов деятельности, детализированы особенности применения традиционных, а также специфических инструментов и методов для их решения. Практическая реализация полученных результатов позволяет усовершенствовать управление маркетингом знаний на стратегическом и оперативном уровнях. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31465
The aim of the article. The aim of this study is systematization and allocation of types of knowledge that are (or can be) object of marketing activity; the definition of the purposes and objectives of marketing of knowledge in the information (post-industrial) economy (at macrolevel and level of the separate organization), and also features of its application in various areas of economy (human activity in general). When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31465
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

China China
2
Czechia Czechia
1
France France
1
Germany Germany
10
Ireland Ireland
526248
Italy Italy
1
Kazakhstan Kazakhstan
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
1276
Russia Russia
22
Singapore Singapore
1
Slovakia Slovakia
1
Spain Spain
1
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
6101848
United Kingdom United Kingdom
3056310
United States United States
81326267
Unknown Country Unknown Country
6101847

Downloads

Australia Australia
2388371
China China
2
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1720432
Poland Poland
1
Russia Russia
11
Ukraine Ukraine
18175949
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
81326268
Unknown Country Unknown Country
95

Files

File Size Format Downloads
Illyashenko_Primenenie_metodov_i_instrumentov_marketinga.pdf 539,84 kB Adobe PDF 103611134

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.