Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36636
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Деякі особливості цінової політики на регіональному ринку транспортних послуг
Authors Vlasenko, Dmytro Oleksandrovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-3342-7927
Keywords стратегія
стратегия
strategy
цінова політика
ценовая политика
pricing
регіональний ринок транспортних послуг
regional market of transport services
региональный рынок транспортных услуг
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36636
Publisher Черкаський державний технологічний університет
License
Citation Власенко, Д.О. Деякі особливості цінової політики на регіональному ринку транспортних послуг [Текст] / Д.О. Власенко // Ефективні механізми та стратегії управління економікою: від рівня підприємств до рівня країни: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (21-22 березня 2014 р., м.Черкаси). - Черкаси: ВД "Гельветика", 2014. - С. 59-62.
Abstract Будь-яка цінова процедура починається з розробки цінової політики. Політика цін являє собою свідоме керівництво діяльністю по встановленню цін. Звичайно цінова політика полягає в логічному ув'язуванні цілей, можливостей і засобів підприємства. Вона містить у собі правила, які фірма прагне використовувати у своїй поведінковій практиці. У ціновій політиці формуються загальні підходи в ціноутворенні фірми, які обумовлюють вибір моделі ціноутворення, яку називають стратегією. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36636
Any pricing procedure begins with the development of pricing policies. Price policy is a deliberate management of the installation price. Of course pricing is logical linking goals, capabilities and assets of the company. It includes rules that the company aims to use in their behavioral practice. In pricing the shared approaches to pricing the firm, which determine the choice of pricing model, which is called strategy. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36636
Appears in Collections: Наукові видання (КІ)

Views

Belarus Belarus
1
Canada Canada
3
China China
32
Denmark Denmark
1
EU EU
1
Finland Finland
1
France France
1171054237
Germany Germany
22
Greece Greece
10706831
Ireland Ireland
52444
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
103673
Poland Poland
11
Romania Romania
1
Russia Russia
17
Spain Spain
1
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
1047423332
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
183199
United States United States
497844045
Unknown Country Unknown Country
1047423331

Downloads

China China
192986
France France
4
Germany Germany
2
Ireland Ireland
2009553160
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
6
Russia Russia
452
Ukraine Ukraine
214345
United Kingdom United Kingdom
66526
United States United States
-520176106
Unknown Country Unknown Country
87

Files

File Size Format Downloads
Vlasenko_price.pdf 115,56 kB Adobe PDF 1489851463

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.