Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36893
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Методические подходы к определению эффективности интегрированных маркетинговых коммуникаций в рамках концепции устойчивого развития предприятий
Authors Bozhkova, Viktoriia Viktorivna  
Tymokhina, Yana Oleksandrivna
ORCID http://orcid.org/0000-0002-1557-3819
Keywords інтегровані маркетингові комунікації
ефективність
підход
рентген-аналіз
ефект синергії
интегрированные маркетинговые коммуникации
эффективность
подход
рентген-анализ
эффект синергии
integrated marketing communications
efficiency
approaches
X-ray analysis
effect of synergy
Type Article
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36893
Publisher
License
Citation Божкова В.В. Методические подходы к определению эффективности интегрированных маркетинговых коммуникаций в рамках концепции устойчивого развития предприятия / В.В. Божкова, Я.О. Тимохина // Устойчивое развитие. Варна: Евро-Експерт ЕООД – 2013. – №13. С. 73-77.
Abstract У статті досліджено підходи до визначення ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій, запропоновано модифікацію методики рентген-аналізу з використанням синтезу класифікації маркетингових комунікацій за видами і рівнів управління, що забезпечує стійкий розвиток підприємства і застосовується для оцінки ефективності просування, проаналізовано класичну модель отримання ефекту синергії від використання інтегрованих маркетингових комунікацій, а також обгрунтовано отримання додаткового ефекту синергії при інтеграції маркетингових комунікацій за запропонованою схемою. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36893
В статье исследованы подходы к определению эффективности интегрированных маркетинговых коммуникаций, предложена модификация методики рентген-анализа с использованием синтеза классификации маркетинговых коммуникаций по видам и уровней управления, что обеспечивает устойчивое развитие предприятия и применяется для оценки эффективности продвижения, проанализирована классическая модель получения эффекта синергии от использования интегрированных маркетинговых коммуникаций, а также обосновано получение дополнительного эффекта синергии при интеграции маркетинговых коммуникаций по предложенной схеме. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36893
The author explores approaches to determine the effectiveness of integrated marketing communications, a modification of the technique of X-ray analysis using the synthesis of the classification by type of marketing communications and levels of management that ensures sustainable development of the company and is used to evaluate the effectiveness of promotion, analyzes classical model of obtaining synergies from the use of integrated marketing communications, as well as justifies obtaining additional synergies in the integration of marketing communications for the proposed scheme. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36893
Appears in Collections: Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ННІ ФЕМ)

Views

Azerbaijan Azerbaijan
1
Belarus Belarus
832338204
Bulgaria Bulgaria
1
Canada Canada
1
China China
11
France France
1262801033
Germany Germany
1448606348
Greece Greece
1
Ireland Ireland
203390
Kazakhstan Kazakhstan
1
Lithuania Lithuania
7020247
Netherlands Netherlands
141423
Romania Romania
1
Russia Russia
5
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
1374863465
United Kingdom United Kingdom
688147899
United States United States
1931991799
Unknown Country Unknown Country
1374863464

Downloads

Azerbaijan Azerbaijan
1
Belarus Belarus
1140472273
Bulgaria Bulgaria
3
China China
2
Czechia Czechia
3
EU EU
1
Finland Finland
1
France France
8
Germany Germany
832338205
Ireland Ireland
730595949
Kazakhstan Kazakhstan
688147901
Kyrgyzstan Kyrgyzstan
1
Moldova Moldova
3
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
67
Saudi Arabia Saudi Arabia
1
Seychelles Seychelles
1
Ukraine Ukraine
331042706
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
331042706
Unknown Country Unknown Country
114
Uzbekistan Uzbekistan
1140472271

Files

File Size Format Downloads
МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОДХОДЫ .pdf 398 kB Adobe PDF 899144923

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.