Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37221
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Антикризовий маркетинг як складова стратегічного управління банком
Authors Vasylieva, Tetiana Anatoliivna  
Kryvych, Yana Mykolaivna  
Keywords антикризовий маркетинг
антикризисный маркетинг
anticrisis marketing
управління банком
управление банком
bank management
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37221
Publisher ТОВ «ДД «Папірус»
License
Citation Васильєва, Т.А. Антикризовий маркетинг як складова стратегічного управління банком [Текст] / Т.А. Васильєва, Я.М. Кривич // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 42-43.
Abstract Застосування маркетингових інструментів дозволяє не лише здійснити ранню діагностику кризи, але і миттєво відреагувати на кризове явище та вчасно мобілізувати внутрішні резерви банку для забезпечення його ефективного функціонування.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
France France
1
Germany Germany
3
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
836
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
373
United Kingdom United Kingdom
3343
United States United States
5015
Unknown Country Unknown Country
35

Downloads

China China
9
France France
1
Germany Germany
5014
Italy Italy
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
5013
United Kingdom United Kingdom
1
Unknown Country Unknown Country
35

Files

File Size Format Downloads
Vasylieva_bank management.pdf 179,48 kB Adobe PDF 10075

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.