Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37249
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Система маркетингу в діяльності туристичних підприємств
Authors Бобрицька, Н.Д.
Keywords туристичні підприємства
туристические предприятия
tourist enterprises
маркетинг
marketing
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37249
Publisher ТОВ «ДД «Папірус»
License
Citation Бобрицька, Н. Д. Система маркетингу в діяльності туристичних підприємств [Текст] / Н. Д. Бобрицька // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 24-25.
Abstract Маркетингові стратегії забезпечують не тільки ефективне задоволення потреб ринку, але і успіх підприємства в конкурентній боротьбі. Туристична індустрія України потребує вдосконалення маркетингових технологій, їх адаптації українським можливостям і особливостям умов туризму. Необхідні наукові дослідження з розробки механізму системного застосування маркетингу на туристичному підприємстві з метою гармонізації попиту і пропозиції, їх прогнозування для забезпечення стійкості і стабільного розвитку туристичного підприємства.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
France France
1
Germany Germany
3
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
350
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
101
United Kingdom United Kingdom
1867
United States United States
700
Unknown Country Unknown Country
7

Downloads

China China
3
Germany Germany
2
Ukraine Ukraine
348
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
699
Unknown Country Unknown Country
5

Files

File Size Format Downloads
Bobrutska_marketing.pdf 176,97 kB Adobe PDF 1058

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.