Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37258
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингові можливості для підприємств від кластерного підходу до розвитку території
Authors Гладенко, Ю.М.
Keywords товаровиробник
товаропроизводитель
commodity producer
конкурентоспроможність
конкурентоспособность
competitiveness
кластерний підхід
кластерный подход
cluster approach
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37258
Publisher ТОВ "ДД "Папірус"
License
Citation Гладенко, Ю.М. Маркетингові можливості для підприємств від кластерного підходу до розвитку території [Текст] / Ю.М. Гладенко // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей VIIІ Міжнародної науково-практичної конференції, 25-26 вересня 2014 року. – Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2014. - С. 37-38.
Abstract Українське суспільство отримало новий поштовх у еволюції свого розвитку та становлення. Це відбулося під впливом стагнуючого економічного та політичного сценарію, що розвивався в країні до кінця 2013 р. Можлива зупинка України на шляху до євроінтеграції створила хвилю невдоволення прогресивної частини населення, яка переросла в суспільне переосмислення політичного та економічного стану, місця громади в розвитку та персональної відповідальності громадянина перед країною.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
France France
3
Germany Germany
2
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
786
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
338
United Kingdom United Kingdom
3142
United States United States
394
Unknown Country Unknown Country
42

Downloads

China China
4
France France
3
Germany Germany
2
Poland Poland
1
Ukraine Ukraine
283
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
12
Unknown Country Unknown Country
33

Files

File Size Format Downloads
Hladenko_cluster approach.pdf 180,74 kB Adobe PDF 339

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.