Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37269
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Сучасні підходи до дослідження маркетингового середовища
Authors Базь, М.О.
Липницька, О.А.
Keywords маркетингове середовище
маркетинговая среда
marketing environment
маркетингове дослідження
маркетинговое исследование
marketing research
маркетингові комунікації
маркетинговые коммуникации
marketing communication
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37269
Publisher ТОВ "ДД "Папірус"
License
Citation Базь, М.О. Сучасні підходи до дослідження маркетингового середовища [Текст] / М.О. Базь, О.А. Липницька // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей VIIІ Міжнародної науково-практичної конференції, 25-26 вересня 2014 року. – Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2014. - С. 14-16.
Abstract Останні 5-7 років можна все більше спостерігати, що такі елементи маркетингових комунікацій як радіо- та телевізійна реклама, холодні дзвінки, масова розсилка кореспонденції рекламного чи іншого характеру людям, які не висловили бажання її одержувати по електронній пошті є вже не такими ефективними як були раніш. Це можна пояснити таким явищем як споживчий опір.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Australia Australia
1
Canada Canada
1
Germany Germany
4
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
967
Russia Russia
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
416
United Kingdom United Kingdom
3867
United States United States
483
Unknown Country Unknown Country
57

Downloads

China China
3
EU EU
1
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Russia Russia
3
Ukraine Ukraine
348
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
2
Unknown Country Unknown Country
18

Files

File Size Format Downloads
Baz_marketing communication.pdf 202,58 kB Adobe PDF 379

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.