Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37275
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Інженерне та маркетингове забезпечення розробки науково-технічних нововведень
Authors Герасимчук, В.Г.
Keywords товар
goods
конкурентоспроможність
конкурентоспособность
competitiveness
маркетинг
marketing
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37275
Publisher ТОВ "ДД "Папірус"
License
Citation Герасимчук, В.Г. Інженерне та маркетингове забезпечення розробки науково-технічних нововведень [Текст] / В.Г. Герасимчук // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей VIIІ Міжнародної науково-практичної конференції, 25-26 вересня 2014 року. – Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2014. - С. 35-36.
Abstract Успіх компанії безпосередньо залежить від того, наскільки вдало вона розробляє та впроваджує на ринку нові товари. Основними етапами процесу розробки нового товару маркетологи вважають наступні: генерування ідей, відбір ідей стосовно товару-новинки, розробка та тестування концепції нового товару, формулювання стратегії маркетингу (маркетинг-мікс: товар, ціна, місце, просування), проведення економічного аналізу, створення зразків товару, пробний маркетинг (продаж), комерціалізація, моніторинг ринку та управління товарним виробництвом. При розгляді кожного з етапів життєвого циклу товару (ЖЦТ) від генерування ідей й до утилізації використаного продукту важливо визначити їх виконавців.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
France France
2
Germany Germany
63
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
2392
Sweden Sweden
14352
Ukraine Ukraine
14350
United Kingdom United Kingdom
9567
United States United States
1196
Unknown Country Unknown Country
48

Downloads

China China
3
EU EU
1
Germany Germany
3
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
14351
United Kingdom United Kingdom
1
Unknown Country Unknown Country
21

Files

File Size Format Downloads
Herasymchuk_marketing.pdf 186,68 kB Adobe PDF 14381

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.