Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37278
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Актуальні вектори розвитку маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів сфери освіти та досліджень України
Authors Борисова, Т.М.
Keywords некомерційний маркетинг
некоммерческий маркетинг
nonprofit marketing
освітні послуги
образовательные услуги
educational services
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37278
Publisher ТОВ "ДД "Папірус"
License
Citation Борисова, Т.М. Актуальні вектори розвитку маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів сфери освіти та досліджень України [Текст] / Т.М. Борисова // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей VIIІ Міжнародної науково-практичної конференції, 25-26 вересня 2014 року. – Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2014. - С. 27-28.
Abstract Актуальність дослідження пов’язана із необхідністю компаративного аналізу сучасних викликів суб’єктам вітчизняної некомерційної сфери освіти та досліджень із викликами у країнах із розвинутою економікою. Потреба у такому дослідження спричинена необхідністю розвитку українських некомерційних суб’єктів сфери освіти та досліджень на засадах творчої імплементації зарубіжного досвіду і з врахуванням вітчизняних умов.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
Germany Germany
4
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1116
Russia Russia
1
Singapore Singapore
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
475
United Kingdom United Kingdom
4462
United States United States
561
Unknown Country Unknown Country
68

Downloads

China China
2
Germany Germany
2
Norway Norway
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
397
United Kingdom United Kingdom
1
Unknown Country Unknown Country
18

Files

File Size Format Downloads
Borysova_educational services.pdf 181,41 kB Adobe PDF 422

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.