Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37291
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Аналіз маркетингових комунікаційних практик громадських організацій із протидії торгівлі людьми
Authors Борисова, Т.М.
Keywords некомерційний маркетинг
некоммерческий маркетинг
non-profit marketing
торгівля людьми
торговля людьми
human trafficking
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37291
Publisher ТОВ «ДД «Папірус»
License
Citation Борисова, Т. М. Аналіз маркетингових комунікаційних практик громадських організацій із протидії торгівлі людьми [Текст] / Т. М. Борисова // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 32-33.
Abstract Актуальність дослідження пов’язана із необхідністю виявлення напрямів підвищення ефективності заходів із протидії торгівлі людьми засобами некомерційного маркетингу, а саме засобами маркетингових комунікацій як цілеспрямованих впливів через систему повідомлень на цільові споживацькі групи з метою зміни їх поведінки у напрямку активного чи пасивного впливу на джерело ризику задля не потрапляння ними у ситуацію торгівлі людьми.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
France France
1
Germany Germany
1278
Italy Italy
1
Netherlands Netherlands
4469
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
550
United Kingdom United Kingdom
8939
United States United States
2554
Unknown Country Unknown Country
80

Downloads

China China
6
Germany Germany
2
Ukraine Ukraine
460
United Kingdom United Kingdom
1
Unknown Country Unknown Country
21

Files

File Size Format Downloads
Borysova_Human Trafficking.pdf 183 kB Adobe PDF 490

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.