Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37298
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Партизанский маркетинг как способ обеспечения эффективности малого бизнеса
Authors Деречинский, Ю.Н.
Волина, М.С.
ORCID
Keywords партизанський маркетинг
партизанский маркетинг
guerilla marketing
малий бізнес
малый бизнес
small business
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37298
Publisher ТОВ «ДД «Папірус»
License
Citation Деречинский, Ю. Н. Партизанский маркетинг как способ обеспечения эффективности малого бизнеса [Текст] / Ю. Н. Деречинский, М. С. Волина // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 62-63.
Abstract Использование партизанского маркетинга – это требование, диктуемое современными рыночными реалиями и гарантирующее выживаемость, эффективность и прибыльность малого бизнеса в условиях ожесточенной конкурентной борьбы.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
Germany Germany
218087
Ireland Ireland
37982
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
821
Russia Russia
1
Spain Spain
1
Ukraine Ukraine
2556551
United Kingdom United Kingdom
1279916
United States United States
7664372
Unknown Country Unknown Country
2556550

Downloads

Belarus Belarus
2
China China
2
EU EU
1
France France
1
Georgia Georgia
1
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Russia Russia
11
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
2556552
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1279917
Unknown Country Unknown Country
17

Files

File Size Format Downloads
Derchynskyi_guerilla marketing.pdf 187,32 kB Adobe PDF 3836510

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.