Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37298
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Партизанский маркетинг как способ обеспечения эффективности малого бизнеса
Authors Деречинский, Ю.Н.
Волина, М.С.
Keywords партизанський маркетинг
партизанский маркетинг
guerilla marketing
малий бізнес
малый бизнес
small business
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37298
Publisher ТОВ «ДД «Папірус»
License
Citation Деречинский, Ю. Н. Партизанский маркетинг как способ обеспечения эффективности малого бизнеса [Текст] / Ю. Н. Деречинский, М. С. Волина // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 62-63.
Abstract Использование партизанского маркетинга – это требование, диктуемое современными рыночными реалиями и гарантирующее выживаемость, эффективность и прибыльность малого бизнеса в условиях ожесточенной конкурентной борьбы.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
Germany Germany
3
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
821
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
353
United Kingdom United Kingdom
3281
United States United States
412
Unknown Country Unknown Country
46

Downloads

Belarus Belarus
2
China China
2
EU EU
1
France France
1
Georgia Georgia
1
Germany Germany
2
Poland Poland
1
Russia Russia
11
Ukraine Ukraine
295
United Kingdom United Kingdom
1
Unknown Country Unknown Country
17

Files

File Size Format Downloads
Derchynskyi_guerilla marketing.pdf 187,32 kB Adobe PDF 334

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.