Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37299
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Складові професіоналізму маркетологів
Authors Держак, Н.О.
Ромахова, О.О.
Keywords маркетолог
marketing specialist
професіоналізм
профессионализм
professionalism
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37299
Publisher ТОВ «ДД «Папірус»
License
Citation Держак, Н. О. Складові професіоналізму маркетологів [Текст] / Н. О. Держак, О. О. Ромахова // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 64-65.
Abstract Системний підхід до аналізу феномену професіоналізму в маркетингу дозволив наочно продемонструвати зв’язок між поняттями «професійна діяльність» і «професіоналізм», а саме виділити інтегральні і конкретні показники професіоналізму. До інтегральних показників професіоналізму віднесено ефективність професійної діяльності, її процесуальні характеристики, розвиненість професійного спілкування та зрілість особистості маркетолога – професіонала.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
7125
France France
1
Germany Germany
4
Netherlands Netherlands
1188
Ukraine Ukraine
523
United Kingdom United Kingdom
4750
United States United States
595
Unknown Country Unknown Country
61

Downloads

China China
3
Germany Germany
2
Norway Norway
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
450
United Kingdom United Kingdom
1
Unknown Country Unknown Country
19

Files

File Size Format Downloads
Derzhak_marketing specialist.pdf 181,15 kB Adobe PDF 477

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.