Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37305
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Mechanism of the industrial enterprises marketing communication synthesized effect formation
Other Titles Механізм формування синтезованого ефекту маркетингових комунікацій промислового підприємства
Authors Tymokhina, Yana Oleksandrivna
Keywords synthesized marketing communications
synthesized effect
principles
functions
mechanism
industrial enterprise
синтезовані маркетингові комунікації
синтезований ефект
функції
механізм
промислове підприємство
принципи
синтезированные маркетинговые коммуникации
синтезированный эффект
принципы
функции
механизм
промышленное предприятие
Type Article
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37305
Publisher Sumy State University
License
Citation Tymokhina, Y. O. Mechanism of the industrial enterprises marketing communication synthesized effect formation [Текст] / Y. O. Tymokhina // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 3. - С. 73-79.
Abstract У статті проаналізовано законодавство, що регламентує синтезовані маркетингові комунікації, узагальнено принципи та функції синтезованого ефекту маркетингових комунікацій, запропоновано механізм формування синтезованого ефекту маркетингових комунікацій та обґрунтовано доцільність його використання.
В статье проанализировано законодательство, регламентирующее синтезированные маркетинговые коммуникации, обобщены принципы и функции синтезированного эффекта маркетинговых коммуникаций, предложен механизм формирования синтезированного эффекта маркетинговых коммуникаций и обоснована целесообразность его использования.
The author analyzes the laws regulating synthesized marketing communications, generalizes principles and functions of marketing communications synthesized effect, suggestes the mechanism formation of marketing communications synthesized effect of industrial enterprises and substantiates practicability of its use.
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій

Views

Canada Canada
1
Ecuador Ecuador
1
Germany Germany
123
India India
1
Indonesia Indonesia
1
Pakistan Pakistan
2
Slovakia Slovakia
1
Ukraine Ukraine
1202
United Kingdom United Kingdom
4
United States United States
2
Unknown Country Unknown Country
102

Downloads

China China
18
Germany Germany
2
Indonesia Indonesia
2
Kazakhstan Kazakhstan
1
Ukraine Ukraine
723
Unknown Country Unknown Country
48

Files

File Size Format Downloads
Tymokhina.pdf 347,76 kB Adobe PDF 794

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.