Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37305
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Mechanism of the industrial enterprises marketing communication synthesized effect formation
Other Titles Механізм формування синтезованого ефекту маркетингових комунікацій промислового підприємства
Механизм формирования синтезированного эффекта маркетинговых коммуникаций промышленного предприятия
Authors Tymokhina, Yana Oleksandrivna
ORCID
Keywords synthesized marketing communications
synthesized effect
principles
functions
mechanism
industrial enterprise
синтезовані маркетингові комунікації
синтезований ефект
функції
механізм
промислове підприємство
принципи
синтезированные маркетинговые коммуникации
синтезированный эффект
принципы
функции
механизм
промышленное предприятие
Type Article
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37305
Publisher Sumy State University
License
Citation Tymokhina, Y. O. Mechanism of the industrial enterprises marketing communication synthesized effect formation [Текст] / Y. O. Tymokhina // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 3. - С. 73-79.
Abstract У статті проаналізовано законодавство, що регламентує синтезовані маркетингові комунікації, узагальнено принципи та функції синтезованого ефекту маркетингових комунікацій, запропоновано механізм формування синтезованого ефекту маркетингових комунікацій та обґрунтовано доцільність його використання.
В статье проанализировано законодательство, регламентирующее синтезированные маркетинговые коммуникации, обобщены принципы и функции синтезированного эффекта маркетинговых коммуникаций, предложен механизм формирования синтезированного эффекта маркетинговых коммуникаций и обоснована целесообразность его использования.
The author analyzes the laws regulating synthesized marketing communications, generalizes principles and functions of marketing communications synthesized effect, suggestes the mechanism formation of marketing communications synthesized effect of industrial enterprises and substantiates practicability of its use.
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Australia Australia
1
Canada Canada
1
China China
2043420812
Ecuador Ecuador
1
Germany Germany
-90546106
India India
1
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
3923495
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
5780
Pakistan Pakistan
2
Slovakia Slovakia
1
South Korea South Korea
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
212406048
United Kingdom United Kingdom
110126519
United States United States
-1893672560
Unknown Country Unknown Country
212406047
Vietnam Vietnam
98232

Downloads

China China
752227280
France France
1
Germany Germany
-90546109
Indonesia Indonesia
3230091
Ireland Ireland
1
Kazakhstan Kazakhstan
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
1176181647
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
-1893672559
Unknown Country Unknown Country
48
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Tymokhina.pdf 347.76 kB Adobe PDF -52579596

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.