Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38767
Title: Морфологічна репрезентація імплікативного компоненту реклами (на матеріалі англомовних рекламних текстів)
Authors: Yemelianova, Olena Valerianivna 
Щербак, Еліна Юріївна
Щербак, Елина Юрьевна
Shcherbak, Elina Yuriivna
Keywords: імплікація
импликация
implication
рекламний текст
рекламный текст
promotional text
реципієнт
реципиент
recipient
Issue Year: 2014
Publisher: Nauka i studia
Citation: Ємельянова, О.В. Морфологічна репрезентація імплікативного компоненту реклами (на матеріалі англомовних рекламних текстів) [Текст] / О.В. Ємельянова, Е.Ю. Щербак // Wyksztalcenie i Nauka bez Granic – 2014 (7-15 Grudnia 2014). Volume 20. Filologiczne nauki. – Przemyśl: Nauka i studia, 2014. – P. 51-54.
Abstract: В статті розглядається імплікативний компонент в текстах реклами з точки зору його морфологічної представленості.
В статье рассматривается имплицитный компонент в текстах рекламы с точки зрения его морфологической представленности.
The article deals with the implicative component in ad texts from the point of view of its morphological representation.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38767
Type: Article
Appears in Collections:Наукові видання (ІФСК)

Views
Other15
Canada1
Germany3
France3
United Kingdom1
Hungary1
Italy1
Russia1
Ukraine16
United States9
Downloads
Other76
China6
Germany3
EU1
France10
Italy1
Russia3
Sweden1
Ukraine87
United States4


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Yemelyanova_Shcherbak_Reklama.pdf349.48 kBAdobe PDF191Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.