Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3909
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Стратегическое управление инновационной деятельностью на предприятии на началах маркетинга инноваций
Other Titles Стратегічне управління інноваційною діяльністю на підприємстві на засадах маркетингу інновацій
Authors Illiashenko, Serhii Mykolaiovych  
Keywords стратегічне управління
інноваційна діяльність
підприємство
маркетинг інновацій
strategic management
innovative activity
enterprise
marketing of innovation
стратегическое управление
инновационная деятельность
предприятие
маркетинг инноваций
Type Article
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3909
Publisher Актуальні проблеми економіки
License
Citation Ілляшенко С. М. Стратегічне управління інноваційною діяльністю на підприємстві на засадах маркетингу інновацій / С. М. Ілляшенко // Актуальні проблеми економіки. – 2010. - № 12. – С. 111-119.
Abstract Розроблено методологічний підхід до управління інноваційною діяльністю підприємств на засадах маркетингу інновацій який базується на приведенні у відповідність внутрішніх можливостей розвитку зовнішнім, що генеруються ринком. Його практична реалізація дозволить цілеспрямовано управляти розробкою і впровадженням ринково-орієнтованих стратегій інноваційного розвитку вітчизняних товаровиробників. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3909
Разработано методологический подход к управлению инновационной деятельностью предприятий на началах маркетинга инноваций, который базируется на приведении в соответствие внутренних возможностях развития внешним, генерируемым рынком. Его практическая реализация позволит целенаправленно управлять разработкой и внедрением рыночно-ориентированных стратегий инновационного развития отечественных предприятий. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3909
The methodological approach to management of enterprises innovative activity on basis of marketing of innovations which is developed is based on reduction in conformity internal development possibilities with external that are generated by the market. Its practical realization will allow operating purposefully working out and introduction of the market-focused strategy of innovative development of domestic commodity producers. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3909
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
2
Germany Germany
306
Iceland Iceland
1
Iran Iran
1
Italy Italy
1
Moldova Moldova
2
Russia Russia
12
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
1972
United States United States
53
Unknown Country Unknown Country
73

Downloads

Bulgaria Bulgaria
1
China China
1
Czech Republic Czech Republic
3
EU EU
6
France France
17
Germany Germany
307
Italy Italy
1
Latvia Latvia
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
11
Norway Norway
1
Romania Romania
1
Russia Russia
80
Slovakia Slovakia
1
Ukraine Ukraine
1971
United Kingdom United Kingdom
3
United States United States
14
Unknown Country Unknown Country
1660

Files

File Size Format Downloads
Актуальні_проблеми_Ілляшенко.doc 127 kB Microsoft Word 4080

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.