Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/41668
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах:
Tweet
Рекомендувати цей матеріал
Назва | Innovation-marketing enterprise development of innovation market orientation: basic principles and modelling aspects |
Інші назви |
Инновационно-маркетинговое развитие предприятия инновационно-рыночной ориентации: базовые принципы и аспекты моделирования Інноваційно-маркетинговий розвиток підприємства інноваційно-ринкової орієнтації: базові принципи та аспекти моделювання |
Автори |
Dubnytsky, V.I.
Ovcharenko, O.V. |
ORCID | |
Ключові слова |
overall development of enterprise global economy innovation-marketing development modeling of development process innovation загальний розвиток підприємства глобальна економіка інноваційно-маркетинговий розвиток моделювання процесу розвитку інновація общее развитие предприятия глобальная экономика инновационно-маркетинговое развитие моделирование процесса развития инновация |
Вид документа | Стаття |
Дати випуску | 2015 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/41668 |
Видавець | Sumy State University |
Ліцензія | Copyright не зазначено |
Бібліографічний опис | Dubnytsky, V.I. Innovation-marketing enterprise development of innovation market orientation: basic principles and modelling aspects [Текст] / V.I. Dubnytsky, O.V. Ovcharenko // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 2. - C. 97-107. |
Короткий огляд (реферат) |
The study examines actual problems of the issue – the improvement of management of innovation-marketing enterprise development (IMD) of innovation-market orientation on the basis of principles
system formation of innovative marketing development in the global economy. The prerequisites for the
nonlinear nature of the process of enterprise development are identified, the characteristic of cases within the framework of the need for innovation-marketing development of the enterprise is formulated.
The basic principles of IMD enterprise are systematized and the scheme of interconnections of system development
management is substantiated. У досліджені розглянуті питання актуальної проблеми – удосконалення управління інноваційно-маркетинговим розвитком (ІМР) підприємства інноваційно-ринкової орієнтації на засадах формування системи принципів інноваційно-маркетингового розвитку в умовах глобальної економіки. Виявлені передумови нелінійного характеру перебігу процесу розвитку підприємства, сформульована характеристика випадків у межах необхідності інноваційно-маркетингового розвитку підприємства. Систематизовані базові принципи ІМР підприємства та обґрунтована схема взаємозв’язків системи управління розвитком. В исследовании рассмотрены вопросы актуальной проблемы – усовершенствование управления инновационно-маркетинговым развитием (ИМР) предприятия инновационно-рыночной ориентации на основе формирования системы принципов инновационно-маркетингового развития в условиях глобальной экономики. Выявлены предпосылки нелинейного характера течения процесса развития предприятия, сформулирована характеристика случаев в рамках необходимости инновационно-маркетингового развития предприятия. Систематизированы базовые принципы ИМР предприятия и обоснована схема взаимосвязей системы управления развитием. |
Розташовується у зібраннях: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

7

1

2

4

2253

1

25907

1

2

1

1

250467

4510057

16040198

2255

416829
Downloads

21

2

2

1

1

1

1

13

1

3395496

6

1

1166374
Files
Файл | Розмір | Формат | Downloads |
---|---|---|---|
Dubnytsky_innovative.pdf | 410.07 kB | Adobe PDF | 4561920 |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.