Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/41877
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Проблеми і перспективи просування продукції вітчизнних підприємств в Internet
Other Titles Проблемы и перспективы продвижения продукции отечественных предприятий в INTERNET
Authors Illiashenko, Serhii Mykolaiovych  
Іванова, Тетяна Євгеніївна
Иванова, Татьяна Евгеньевна
Ivanova, Tetiana Evgeniivna
Keywords online канал
online channel
Internet-маркетинг
Internet-marketing
Internet-просування
Internet-продвижение
Internet-promotion
методи комунікацій
методы коммуникаций
communication methods
сайт
website
маркетингові інструменти
маркетинговые инструменты
marketing tools
Type Article
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/41877
Publisher Одеський національний університет ім. О.І. Мечнікова
License
Citation Ілляшенко, С.М. Проблеми і перспективи просування продукції вітчизняних підприємств в Internet [Текст] / С.М. Ілляшенко, Т.Є. Іванова // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка.- 2015. - Том 20. Випуск 1/2. - С. 101-107.
Abstract У роботі наведений аналіз основних маркетингових заходів, що використовуються українськими компаніями для просування власного іміджу та продукції в Internet. Розглянуто популярність on-line каналів та ефективність їх використання на вітчизняних підприємствах. Наведено перелік основних проблем з просування продукції в Internet, з якими зіштовхуються компанії та наведено рекомендації щодо їх подолання.
В работе представлен анализ основных маркетинговых мероприятий, используемых украинскими компаниями для продвижения собственного имиджа и продукции в Internet. Рассмотрены популярность on-line каналов и эффективность их использования на отечественных предприятиях. Приведен перечень основных проблем по продвижению продукции в Internet, с которыми сталкиваются компании и приведены рекомендации по их преодолению.
The analysis of major marketing activities used by Ukrainian companies to promote their image and products on the Internet, the popularity of on-line channels and their effectiveness of use in domestic enterprises are presented in the paper. The list of the main promotion problems on the Internet faced by the company and recommendations for improvement are were given in this work.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
Czech Republic Czech Republic
1
France France
2
Germany Germany
6
Italy Italy
1
Poland Poland
18
Russia Russia
4
Taiwan Taiwan
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
255
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
18
Unknown Country Unknown Country
38

Downloads

China China
2
Croatia Croatia
1
EU EU
1
France France
1
Germany Germany
8
Poland Poland
5
Russia Russia
13
Ukraine Ukraine
251
United States United States
4
Unknown Country Unknown Country
33

Files

File Size Format Downloads
Illiashenko_Ivanova_Odesa.pdf 309,57 kB Adobe PDF 319

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.