Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43313
Title: Роль викладача в організації дистанційного навчання у медицині
Authors: Smiian, Oleksandr Ivanovych 
Horbas, Viktoriia Anatoliivna
Sichnenko, Petro Ivanovych
Bynda, Tetiana Parfeniivna
Keywords: дистанційне навчання
дистанционное обучение
distance learning
викладач
преподаватель
teacher
студенти
студенты
students
Issue Year: 2015
Publisher: Запорізький державний медичний університет
Citation: Роль викладача в організації дистанційного навчання у медицині / О.І. Сміян, В.А. Горбась, П.І. Січненко, Т.П. Бинда // Матеріали всеукраїнської науково-методичної відеоконференції з міжнародною участю Актуальні питання Дистанційної освіти та телемедицини 2015 (12-13 листопада 2015 року). Запоріжжя-Київ: Запорізький державний медичний університет. - С. 165.
Abstract: Дистанційне навчання (ДН) студентів медичного інституту – не тільки важлива складова навчального процесу, але й набуття вмінь до самостійності. Це також дає змогу оволодіти додатковою професійною інформацією, вміння працювати з літературою, розв’язування практичних, тестових завдань. Це розширює світогляд майбутнього лікаря, формує клінічне самостійне мислення, необхідні для подальшого удосконалення знань. Саме в процесі ДН найефективніше реалізується одне з головних завдань вищої школи – навчити студентів самостійно вчитися, адже освіта – це перш за все підготовка до постійного навчання протягом всього життя, а тим більше медицина, де завжди необхідно вдосконалювати свої знання з фармакотерапії, сучасних підходів до діагностики та лікування певної патології.
Дистанционное обучение (ДО) студентов медицинского института - не только важная составляющая учебного процесса, но и приобретение умений к самостоятельности. Это также дает возможность овладеть дополнительной профессиональной информацией, умение работать с литературой, решение практических, тестовых заданий. Это расширяет кругозор будущего врача, формирует клиническое самостоятельное мышление, необходимые для дальнейшего совершенствования знаний. Именно в процессе ДО эффективно реализуется одна из главных задач высшей школы - научить студентов самостоятельно учиться, ведь образование - это прежде всего подготовка к постоянному обучению в течение всей жизни, а тем более медицина, где всегда необходимо совершенствовать свои знания по фармакотерапии, современных подходов к диагностики и лечения определенной патологии.
Distance Learning (DL) medical school students - not only an important part of the learning process, but also the acquisition of skills for independence. It also provides an opportunity to learn more professional information, the ability to work with literature, solution of practical, tests. This expands the horizons of the future physician, clinical forms independent thinking necessary for the further advancement of knowledge. It is in the process DL effectively implemented one of the main tasks of high school - to teach students to learn independently, because education - is primarily a preparation for lifelong learning throughout their lives, and especially medicine, where it is always necessary to improve their knowledge of pharmacotherapy, modern approaches to diagnosis and treatment of certain diseases.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43313
Type: Conference Papers
Appears in Collections:Наукові видання (МІ)

Views
Other13
Canada1
Czech Republic2
Germany4
Finland1
France2
Italy1
Japan1
Ukraine11
United States4
Downloads
Other7
China3
Germany2
France1
Japan1
Ukraine6
United States1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
smiyan_navhannya.pdf76.85 kBAdobe PDF21Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.