Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43339
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Використання дистанційних методів в організації самостійної роботи у практиці підготовки на кафедрі післядипломної освіти спеціаліста педіатра |
Authors |
Smiian, Oleksandr Ivanovych
![]() Romaniuk, Oksana Kostiantynivna Mozghova, Yuliia Anatoliivna |
Keywords |
лікар-інтерн врач-интерн doctor-intern самостійна робота самостоятельная работа self study контроль control дистанційне навчання дистанционное обучение Distance Learning |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2015 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43339 |
Publisher | Запорізький державний медичний університет |
License | |
Citation | Сміян, О.І. Використання дистанційних методів в організації самостійної роботи у практиці підготовки на кафедрі післядипломної освіти спеціаліста педіатра / О.І. Сміян, О.К. Романюк, Ю.А. Мозгова // Матеріали всеукраїнської науково-методичної відеоконференції з міжнародною участю Актуальні питання Дистанційної освіти та телемедицини 2015 12-13 листопада 2015 року, Запоріжжя-Київ. - С. 165–166. |
Abstract |
Одна з важливих цілей викладача післядипломної освіти – формування взаємовідносин між викладачем та лікарями-інтернами на високому професійному рівні. Важливо стати не тільки консультантом, колегою, але й віднайти варіанти самоосвіти, що здатні суттєво підвищити самооцінку молодих лікарів. Одна из важных целей преподавателя последипломного образования - формирование взаимоотношений между преподавателем и врачами-интернами на высоком профессиональном уровне. Важно стать не только консультантом, коллегой, но и найти варианты самообразованию, способны существенно повысить самооценку молодых врачей. One of the important objectives of teacher postgraduate education - the formation of the relationship between the teacher and doctor-intern at a high professional level. It is important to not only become a consultant colleague, but also to find options for self-education, self-esteem can significantly enhance young doctors. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (МІ) |
Views

1

1

1

4

1

456

1

207

1821

229

9
Downloads

228

2

1

185

1

1

4
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
smiyan_pediatr.pdf | 79,37 kB | Adobe PDF | 422 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.