Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43585
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингові дослідження іміджу українських жінок-лідерів
Authors Білан, М.І.
Tielietov, Oleksandr Serhiiovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-9977-2294
Keywords маркетингові дослідження
маркетинговые исследования
імідж
имидж
image
Type Conference Papers
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43585
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Білан, І.М. Маркетингові дослідження іміджу українських жінок-лідерів [Текст] / І.М. Білан, О.С. Тєлєтов // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 27 травня 2015 р. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, М.М. Петрушенка. - Суми : СумДУ, 2015. - С. 284-286.
Abstract Доведено, що жінка – це передусім обличчя, а тому іміджеві складові досить важливі (так свого часу Ю.В.Тимошенко була еталоном ділової жіночої краси). Поряд з цим необхідно обрати політичний імідж та послідовно відповідати йому. Надвисока показова амбітність тільки заважає та створює очевидні перепони до досягнення жінкою-лідером бажаної цілі.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
Czechia Czechia
1
France France
1
Germany Germany
3
Greece Greece
1
Ireland Ireland
5514
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
91426
United Kingdom United Kingdom
42846
United States United States
274068
Unknown Country Unknown Country
91425

Downloads

China China
1
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
274068
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
274068
Unknown Country Unknown Country
4

Files

File Size Format Downloads
Bilan_marketynhovi_doslidzhennia.pdf 274,08 kB Adobe PDF 548147

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.