Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/45130
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Роль іміджу у забезпеченні сталого розвитку промислових підприємств
Other Titles Роль имиджа в обеспечении устойчивого развития промышленных предприятий
The role of image in sustainable development of industrial enterprises
Authors Illiashenko, Serhii Mykolaiovych  
Kolodka, Anna Vitaliivna
ORCID http://orcid.org/0000-0001-5484-9788
Keywords імідж підприємства
имидж предприятия
image of enterprise
сталий розвиток
устойчивое развитие
sustainable development
економічні системи
экономические системы
economic systems
Type Article
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/45130
Publisher Чабаненко Ю.
License
Citation Ілляшенко, С.М. Роль іміджу у забезпеченні сталого розвитку промислових підприємств [Текст] / С.М. Ілляшенко, А.В. Колодка // Сталий розвиток – ХХІ століття: управління, технології, моделі. Дискусії 2016: колективна монографія / Андерсон В.М., Балджи М.Д., Баркан В.І. [та ін. ]; Інститут телекомунікацій та глобального інформаційного простору НАН України; НТТУ «Київський політехнічний інститут»; Вища економіко-гуманітарна школа / за наук. ред. проф. Хлобистова Є.В. – Черкаси: видавець Чабаненко Ю., 2016. – С. 522-535.
Abstract Виконано аналіз досвіду зарубіжних промислових підприємств щодо забезпечення їх порівняльних конкурентних переваг і формування передумов сталого розвитку на основі їх іміджу. Отримані результати свідчать про стрімке підвищення значення нематеріальних активів у забезпеченні ринкового успіху підприємств, особливо це стосується іміджу, як фактора їх високої конкурентоспроможності. Вітчизняні промислові підприємства, які конкурують з зарубіжними компаніями як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринках, повинні перейняти і творчо використовувати їх досвід.
Выполнен анализ опыта зарубежных промышленных предприятий в части обеспечения их сравнительных конкурентных преимуществ и формирования предпосылок устойчивого развития на основе их имиджа. Полученные результаты свидетельствуют о резком повышении значения нематериальных активов в обеспечении рыночного успеха предприятий, особенно это касается имиджа, как фактора их высокой конкурентоспособности. Отечественные промышленные предприятия, которые конкурируют с зарубежными компаниями, как на внутреннем, так и на внешнем рынках, должны перенять и творчески использовать их опыт.
The analysis of experience of foreign industrial enterprises to ensure their comparative competitive advantages and forming conditions of sustainable development based on their image. The obtained results show a rapid increase of the value of intangible assets in ensuring the success of the market of enterprises, especially the image as a factor of their high competitiveness. Domestic industrial enterprises that compete with foreign companies, both on the domestic and foreign markets, should learn and creatively use their experience.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
693482
China China
1
EU EU
1
France France
1108
Georgia Georgia
1
Germany Germany
149087
Ireland Ireland
17404818
Italy Italy
1
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Morocco Morocco
1
Poland Poland
8753495
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
-1468781848
United Kingdom United Kingdom
436977362
United States United States
-1599649122
Unknown Country Unknown Country
873935211

Downloads

Australia Australia
1
Austria Austria
1
Czechia Czechia
1
Egypt Egypt
1
Finland Finland
34809632
France France
3917479
Germany Germany
-1468781849
Ireland Ireland
1
Israel Israel
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
34809628
Norway Norway
17404808
Poland Poland
-138824050
Russia Russia
19512
Singapore Singapore
2
Spain Spain
122940
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
-1599649119
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
-1468781845
Unknown Country Unknown Country
961574130

Files

File Size Format Downloads
Illiashenko_Kolodka_2016.pdf 904,29 kB Adobe PDF 671588573

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.