Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/45536
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Экологический маркетинг: Практикум
Other Titles Экологиялық маркетинг: практикум
Green marketing: Workbook
Authors Prokopenko, Olha Volodymyrivna
Осик, Ю.И.
ORCID
Keywords зелений маркетинг
зеленый маркетинг
green marketing
екологічний маркетинг
экологический маркетинг
environmental marketing
"зелені" блага
«зеленые» блага
«green» goods
сталий розвиток
устойчивое развитие
sustainable development
екологічні потреби
экологические потребности
environmental needs
екологічність
экологичность
ecological compatibility
клієнтський вибір
клиентский выбор
customer choice
екологічне маркування
экологическая маркировка
environmental labeling
оцінка ризику
оценка риска
risk evaluation
мотивація споживача
мотивация потребителя
consumption motivation
Type Schoolbook
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/45536
Publisher Караганда: Изд-во КарГУ
License
Citation Прокопенко, О.В. Экологический маркетинг: Практикум [Текст] / О.В. Прокопенко, Ю.И. Осик. - Караганда: Изд-во КарГУ, 2016. - 123 с.
Abstract Дане видання є практичним додатком до навчального посібника О.В.Прокопенко і Ю.І.Осіка «Екологічний маркетинг» (Караганда: Изд. Карго, 2015). У навчально-практичному посібнику висвітлено практичні аспекти впровадження концепції екологічного маркетингу в практику діяльності виробничих і торгових підприємств в тісному взаємозв'язку з лекційної тематикою. Рекомендується для викладачів, студентів та магістрантів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, а також слухачів шкіл бізнесу, керівників підприємств, працівників маркетингових і екологічних підрозділів, інших спеціалістів, чия діяльність пов'язана з екологічним маркетингом.
Данное издание является практическим приложением к учебному пособию О.В.Прокопенко и Ю.И.Осика «Экологический маркетинг» (Караганда: Изд. КарГУ, 2015 г.). В учебно-практическом пособии освещены практические аспекты внедрения концепции экологического маркетинга в практику деятельности производственных и торговых предприятий в тесной взаимосвязи с лекционной тематикой. Рекомендуется для преподавателей, студентов и магистрантов экономических специальностей высших учебных заведений, а также слушателей школ бизнеса, руководителей предприятий, работников маркетинговых и экологических подразделений, других специалистов, чья деятельность связана с экологическим маркетингом.
The given edition is a workbook to the teaching manual by Prokopenko O.V. and Ossik Yu.I. «Green marketing» (Karaganda, KSU Publishing House, 2015). In the teaching and practical aid they cover practical aspects of introduction of the green marketing concept in practice of activity of manufacturing enterprises and commercial facilities in close interrelation with themes of the lectures. Recommended for teachers, undergraduate and post graduate students of economic majors at institutes of higher education as well as for students of business schools, heads of the enterprises, employees of marketing and environmental divisions, other experts whose activity deals with green marketing.
Appears in Collections: Навчальні видання (ННІ ФЕМ)

Views

Belarus Belarus
1
Canada Canada
34035400
China China
2
France France
120422911
Germany Germany
151965
Hong Kong SAR China Hong Kong SAR China
1
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
570677102
Italy Italy
1
Kazakhstan Kazakhstan
9
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
19252
Philippines Philippines
1
Poland Poland
1699517906
Romania Romania
1
Russia Russia
1602311016
Singapore Singapore
-1562493204
Slovakia Slovakia
454813
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
-399362293
United Kingdom United Kingdom
177479
United States United States
1169980883
Unknown Country Unknown Country
1796724791

Downloads

Albania Albania
-1562493205
Armenia Armenia
1602311018
Australia Australia
2
Austria Austria
1571742825
Azerbaijan Azerbaijan
737650748
Bangladesh Bangladesh
-1562493209
Belarus Belarus
737650752
Bosnia & Herzegovina Bosnia & Herzegovina
1
Bulgaria Bulgaria
-1562493208
Canada Canada
246652
China China
1571742835
Czechia Czechia
570677100
EU EU
1
Ecuador Ecuador
1
Estonia Estonia
7685
Ethiopia Ethiopia
1
Finland Finland
24707
France France
737650756
Georgia Georgia
1
Germany Germany
737650757
Ghana Ghana
1
India India
185453
Indonesia Indonesia
737650757
Iran Iran
2
Ireland Ireland
120422898
Israel Israel
1
Kazakhstan Kazakhstan
-1562493071
Kyrgyzstan Kyrgyzstan
-1562493205
Latvia Latvia
68070793
Lithuania Lithuania
68070805
Malaysia Malaysia
2
Moldova Moldova
76605
Morocco Morocco
582728416
Netherlands Netherlands
737650753
New Zealand New Zealand
1
Nigeria Nigeria
5
Norway Norway
1
Pakistan Pakistan
1
Philippines Philippines
345550019
Poland Poland
737650754
Romania Romania
582728446
Russia Russia
737650810
Serbia Serbia
1
Slovakia Slovakia
1981179
South Korea South Korea
1
Spain Spain
1
Sri Lanka Sri Lanka
120422902
Sweden Sweden
345550020
Switzerland Switzerland
1
Tajikistan Tajikistan
1
Thailand Thailand
1
Togo Togo
1
Turkey Turkey
-399362287
Ukraine Ukraine
737650789
United Kingdom United Kingdom
1169980884
United States United States
737650769
Unknown Country Unknown Country
1935324968
Uzbekistan Uzbekistan
261281033
Vietnam Vietnam
1169980883

Files

File Size Format Downloads
O.V. Prokopenko, Yu.I. Ossik - Green Marketing - Workbook RU.pdf 2,76 MB Adobe PDF -1631114274
O.V. Prokopenko, Yu.I. Ossik - Green Marketing - Workbook ENG.pdf 2,32 MB Adobe PDF -1631114274
Prokopenko_Ossik_Green_Marketing.pdf 2,48 MB Adobe PDF -1631114274

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.