Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/45536
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Экологический маркетинг: Практикум |
Other Titles |
Экологиялық маркетинг: практикум Green marketing: Workbook |
Authors |
Prokopenko, Olha Volodymyrivna
Осик, Ю.И. |
ORCID | |
Keywords |
зелений маркетинг зеленый маркетинг green marketing екологічний маркетинг экологический маркетинг environmental marketing "зелені" блага «зеленые» блага «green» goods сталий розвиток устойчивое развитие sustainable development екологічні потреби экологические потребности environmental needs екологічність экологичность ecological compatibility клієнтський вибір клиентский выбор customer choice екологічне маркування экологическая маркировка environmental labeling оцінка ризику оценка риска risk evaluation мотивація споживача мотивация потребителя consumption motivation |
Type | Schoolbook |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/45536 |
Publisher | Караганда: Изд-во КарГУ |
License | |
Citation | Прокопенко, О.В. Экологический маркетинг: Практикум [Текст] / О.В. Прокопенко, Ю.И. Осик. - Караганда: Изд-во КарГУ, 2016. - 123 с. |
Abstract |
Дане видання є практичним додатком до навчального посібника О.В.Прокопенко і Ю.І.Осіка «Екологічний маркетинг» (Караганда: Изд. Карго, 2015). У навчально-практичному посібнику висвітлено практичні аспекти впровадження концепції екологічного маркетингу в практику діяльності виробничих і торгових
підприємств в тісному взаємозв'язку з лекційної тематикою.
Рекомендується для викладачів, студентів та магістрантів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, а також слухачів шкіл бізнесу, керівників підприємств, працівників маркетингових і екологічних підрозділів, інших спеціалістів, чия діяльність пов'язана з екологічним маркетингом. Данное издание является практическим приложением к учебному пособию О.В.Прокопенко и Ю.И.Осика «Экологический маркетинг» (Караганда: Изд. КарГУ, 2015 г.). В учебно-практическом пособии освещены практические аспекты внедрения концепции экологического маркетинга в практику деятельности производственных и торговых предприятий в тесной взаимосвязи с лекционной тематикой. Рекомендуется для преподавателей, студентов и магистрантов экономических специальностей высших учебных заведений, а также слушателей школ бизнеса, руководителей предприятий, работников маркетинговых и экологических подразделений, других специалистов, чья деятельность связана с экологическим маркетингом. The given edition is a workbook to the teaching manual by Prokopenko O.V. and Ossik Yu.I. «Green marketing» (Karaganda, KSU Publishing House, 2015). In the teaching and practical aid they cover practical aspects of introduction of the green marketing concept in practice of activity of manufacturing enterprises and commercial facilities in close interrelation with themes of the lectures. Recommended for teachers, undergraduate and post graduate students of economic majors at institutes of higher education as well as for students of business schools, heads of the enterprises, employees of marketing and environmental divisions, other experts whose activity deals with green marketing. |
Appears in Collections: |
Навчальні видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Belarus
1
Canada
34035400
China
2
France
120422911
Germany
151965
Hong Kong SAR China
1
Indonesia
1
Ireland
570677102
Italy
1
Kazakhstan
9
Lithuania
1
Netherlands
19252
Philippines
1
Poland
1699517906
Romania
1
Russia
1602311016
Singapore
-1562493204
Slovakia
454813
Sweden
1
Ukraine
-399362293
United Kingdom
177479
United States
1169980883
Unknown Country
1796724791
Downloads
Albania
-1562493205
Armenia
1602311018
Australia
2
Austria
1571742825
Azerbaijan
737650748
Bangladesh
-1562493209
Belarus
737650752
Bosnia & Herzegovina
1
Bulgaria
-1562493208
Canada
246652
China
1571742835
Czechia
570677100
EU
1
Ecuador
1
Estonia
7685
Ethiopia
1
Finland
24707
France
737650756
Georgia
1
Germany
737650757
Ghana
1
India
185453
Indonesia
737650757
Iran
2
Ireland
120422898
Israel
1
Kazakhstan
-1562493071
Kyrgyzstan
-1562493205
Latvia
68070793
Lithuania
68070805
Malaysia
2
Moldova
76605
Morocco
582728416
Netherlands
737650753
New Zealand
1
Nigeria
5
Norway
1
Pakistan
1
Philippines
345550019
Poland
737650754
Romania
582728446
Russia
737650810
Serbia
1
Slovakia
1981179
South Korea
1
Spain
1
Sri Lanka
120422902
Sweden
345550020
Switzerland
1
Tajikistan
1
Thailand
1
Togo
1
Turkey
-399362287
Ukraine
737650789
United Kingdom
1169980884
United States
737650769
Unknown Country
1935324968
Uzbekistan
261281033
Vietnam
1169980883
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
O.V. Prokopenko, Yu.I. Ossik - Green Marketing - Workbook RU.pdf | 2,76 MB | Adobe PDF | -1631114274 |
O.V. Prokopenko, Yu.I. Ossik - Green Marketing - Workbook ENG.pdf | 2,32 MB | Adobe PDF | -1631114274 |
Prokopenko_Ossik_Green_Marketing.pdf | 2,48 MB | Adobe PDF | -1631114274 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.