Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46637
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Лінгвопрагматичні особливості слогана в тенденціях сучасної реклами (на матеріалі німецької мови)
Authors Біх, А.Є.
Movchan, Diana Vasylivna  
Keywords рекламний слоган
рекламный слоган
advertising slogan
рекламний текст
рекламный текст
advertising text
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46637
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Біх, А.Є. Лінгвопрагматичні особливості слогана в тенденціях сучасної реклами (на матеріалі німецької мови) [Текст] / А.Є. Біх; наук. кер. Д.В. Мовчан // Перекладацькі інновації: матеріали VІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, м. Суми, 17-18 березня 2016 р. / Редкол.: С.О. Швачко, І.К. Кобякова, О.О. Жулавська та ін. - Суми: СумДУ, 2016. - С. 106-107.
Abstract Кінець XX століття сформував і реконструював ментальний світ людини, яка обов'язково є членом певної соціальної групи, членом національно-лінгво-культурного співтовариства [2, 173]. Національна мовна ментальність може виявлятися не лише в особливому лексичному корпусі мови, але й репрезентуватися в активізованих сьогодні рекламних слоганах.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Canada Canada
1
China China
1
Germany Germany
1137
Iran Iran
1
Italy Italy
1
Jamaica Jamaica
1
Netherlands Netherlands
3414
Russia Russia
60
Ukraine Ukraine
1046
United Kingdom United Kingdom
13651
United States United States
1143
Unknown Country Unknown Country
18

Downloads

Bosnia & Herzegovina Bosnia & Herzegovina
1
China China
1
France France
1
Germany Germany
1138
Poland Poland
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
1045
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1137
Unknown Country Unknown Country
22

Files

File Size Format Downloads
Bih_Slogan.pdf 236,65 kB Adobe PDF 3348

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.