Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46758
Title: Застосування Internet-технологій у маркетингу: міжнародний досвід
Other Titles: Использование Internet-технологий в маркетинге: международный опыт
Use of Internet-Technologies in Marketing: The International Experience
Authors: Ivashova, Nadiia Vasylivna
Іванова, Т.Є.
Keywords: інтернет-маркетинг
контент-маркетинг
мобільний маркетинг
тенденції
SMM-маркетинг
e-mail маркетинг
интернет-маркетинг
контент-маркетинг
мобильный маркетинг
тенденции
SMM-маркетинг
internet marketing
content marketing
mobile marketing
trends
SMM-marketing
e-mail marketing
Issue Year: 2015
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Івашова, Н.В. Застосування Internet-технологій у маркетингу: міжнародний досвід [Текст] / Н.В. Івашова, Т.Є. Іванова // Механізм регулювання економіки. - 2015. - № 4. - С. 55-68.
Abstract: Обов’язковим інструментом маркетингу будь-якого сучасного підприємства або бренду є Інтернет-маркетинг. Розвиток Інтернет-маркетингу за кордоном розпочався значно раніше, ніж в Україні, отже, й досягнення в цій галузі в багатьох розвинених країнах більш значущі. Тому для національних брендів доцільним є, вивчати успішний закордонний досвід, адаптувати його до вітчизняних умов, спостерігати за іноземними тенденціями у сфері Інтернет-маркетингу для одержання результатів маркетингової діяльності. У статті розглянуто інструменти та технології Інтернет-маркетингу, які набули найбільш динамічного поширення та розвитку, й виокремлено: SMM-маркетинг, мобільний маркетинг, новий формат e-mail маркетингу, сайт бренду / компанії, крос канальний контент-маркетинг. Зважаючи, що значну роль для розвитку бізнесу за кордоном відіграє використання контент-маркетингу, авторами досліджено тенденції його розвитку. Головною особливістю Інтернет-маркетингу за кордоном можна назвати інтеграцію різних інструментів та каналів під час рекламної кампанії. Усі перелічені тренди взаємозв’язані, тому компаніям рекомендовано працювати відразу над декількома з них у комплексі.
Обязательным инструментом маркетинга любого современного предприятия или бренда является Интернет-маркетинг. Развитие Интернет-маркетинга за рубежом началось значительно раньше, чем в Украине, соответственно и достижения в этой области во многих развитых странах более значимые. Поэтому для национальных брендов целесообразно изучать успешный зарубежный опыт, адаптировать его к отечественным условиям, наблюдать за иностранными тенденциями в сфере Интернет-маркетинга для получения лучших результатов маркетинговой деятельности. В статье рассмотрены инструменты и технологии Интернет-маркетинга, которые получили наиболее динамичное распространение и развитие, и выделены: SMM-маркетинг, мобильный маркетинг, новый формат e-mail маркетинга, сайт бренда / компании, кроссканальний контент-маркетинг. Учитывая, что значительную роль для развития бизнеса за рубежом играет использование контент-маркетинга, авторами исследованы тенденции его развития. Главной особенностью Интернет-маркетинга за рубежом можно назвать интеграцию различных инструментов и каналов во время рекламной кампании. Все перечисленные тренды взаимосвязаны, поэтому компаниям рекомендуется работать сразу над несколькими из них в комплексе.
Important marketing tool any modern company or brand is Internet marketing. The development of Internet marketing abroad began much earlier than in Ukraine, and thus achievements in this area in many developed countries are more significant. Therefore, for national brands are reasonable to study successful foreign experience, adapt it to local circumstances and watch the foreign trends in online marketing in order to achieve the best results of marketing activities. The article considers the tools and technologies of Internet marketing that have gained the most dynamic distribution and development and were singled out: SMM-marketing, mobile marketing, a new format of e-mail marketing, website brand/company, content marketing. Given that a significant role in business development abroad plays using of content marketing authors examined its trends. The main feature of online marketing abroad can be called the integration of different tools and channels during the campaign. All listed trends are interrelated, so companies recommended to work on several of them in combination.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46758
Type: Article
Appears in Collections:Механізм регулювання економіки

Views
Other78
Australia1
Canada1
China1
Czech Republic1
Germany2
France1
United Kingdom1
Romania2
Russia5
Ukraine46
United States2
Downloads
Other248
Australia1
Canada1
China3
Germany2
EU1
France20
United Kingdom1
Romania1
Russia30
Ukraine74
United States8


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Ivashova_Ivanova.pdf753.67 kBAdobe PDF390Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.