Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47769
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингові аспекти експорту аграрної продукції
Authors Шумейко, В.М.
Keywords аграрна продукція
аграрная продукция
agricultural products
експорт
экспорт
export
зовнішньоекономічна діяльність
внешнеэкономическая деятельность
foreign economic activity
маркетинг
marketing
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47769
Publisher Ткачов О.О.
License
Citation Шумейко, В.М. Маркетингові аспекти експорту аграрної продукції [Текст] / В.М. Шумейко // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей Х Міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня - 1 жовтня 2016 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. – Суми: Ткачов О.О., 2016. – С. 246-247.
Abstract Економіка України в значній мірі формується і залежить від ефективності зовнішньоекономічної діяльності, від реалізації експортних можливостей галузей економіки. Продукція АПК займає значне місце в експортному потенціалі України і представлена в основному такими товарами як зернові культури, кукурудза, соняшник та продукти його первинної переробки: «сира» олія, шрот (макуха), продукція тваринництва та іншими.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
3
France France
33
Germany Germany
5
Israel Israel
1
Netherlands Netherlands
876
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
378
United Kingdom United Kingdom
3501
United States United States
440
Unknown Country Unknown Country
10

Downloads

China China
2
Germany Germany
3
Russia Russia
2
Thailand Thailand
1
Ukraine Ukraine
377
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
2

Files

File Size Format Downloads
Shumeyko_agricultural_products.pdf 344,87 kB Adobe PDF 389

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.