Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47788
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетингова політика розподілу: принципи управління та показники ефективності |
Other Titles |
Маркетинговая политика распределния: принципы управления и показатели эффективности Marketing Distribution Policy: Principles of Management and Performance Indicators |
Authors |
Bilovodska, Olena Anatoliivna
![]() Syhyda, Liubov Oleksiivna ![]() |
Keywords |
маркетингова політика розподілу маркетинговая политика распределения marketing distribution policy управління управление management принцип principle ефективність эффективность effectiveness показник показатель indicator |
Type | Article |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47788 |
Publisher | Національний університет «Львівська політехніка» |
License | |
Citation | Біловодська, О.А. Маркетингова політика розподілу: принципи управління та показники ефективності / О.А. Біловодська, Л.О. Сигида // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Логістика. – 2016. – № 846. – С. 16-20. |
Abstract |
Проаналізовано існуючі підходи до формування систем управління та запропоновано управління маркетинговою політикою розподілу базувати на принципах 5Р-4S-5C. Визначено, що ефективність маркетингової політики розподілу можна визначати на основі показників, які доцільно об’єднати в такі групи: показники визначення частки ринку підприємства, показники визначення прибутковості збутової діяльності, показники визначення ефективності збутових витрат, показники визначення товарних запасів та показники визначення рівня обслуговування. Проанализированы существующие подходы к формированию систем управления и предложено управление маркетинговой политикой распределения базировать на принципах 5Р-4S-5C. Определено, что эффективность маркетинговой политики распределения можно формировать на основе показателей, которые целесообразно объединить в следующие группы: показатели определения доли рынка предприятия, показатели определения доходности сбытовой деятельности, показатели определения эффективности сбытовых расходов, показатели определения товарных запасов и показатели определения уровня обслуживания. The existing approaches to management systems formation are analyzed. It is proposed to manage marketing distribution policy according to the principles of the 5P-4S-5C. It is determined that the effectiveness of marketing distribution policy can be defined on the basis of indicators that can be combined in the following groups: market share indicators, indicators of sales activities profitability, indicators of marketing costs effectiveness, indicators of inventory and indicators of service. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

2

1

117

1

4085

1

1

47130

16338

2048

30
Downloads

2

1

71

66

1

1

1

15

47131

16337

4084

174
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bilovodska_Sygyda.PDF | 573,02 kB | Adobe PDF | 67884 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.