Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47788
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингова політика розподілу: принципи управління та показники ефективності
Other Titles Маркетинговая политика распределния: принципы управления и показатели эффективности
Marketing Distribution Policy: Principles of Management and Performance Indicators
Authors Bilovodska, Olena Anatoliivna  
Syhyda, Liubov Oleksiivna  
Keywords маркетингова політика розподілу
маркетинговая политика распределения
marketing distribution policy
управління
управление
management
принцип
principle
ефективність
эффективность
effectiveness
показник
показатель
indicator
Type Article
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47788
Publisher Національний університет «Львівська політехніка»
License
Citation Біловодська, О.А. Маркетингова політика розподілу: принципи управління та показники ефективності / О.А. Біловодська, Л.О. Сигида // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Логістика. – 2016. – № 846. – С. 16-20.
Abstract Проаналізовано існуючі підходи до формування систем управління та запропоновано управління маркетинговою політикою розподілу базувати на принципах 5Р-4S-5C. Визначено, що ефективність маркетингової політики розподілу можна визначати на основі показників, які доцільно об’єднати в такі групи: показники визначення частки ринку підприємства, показники визначення прибутковості збутової діяльності, показники визначення ефективності збутових витрат, показники визначення товарних запасів та показники визначення рівня обслуговування.
Проанализированы существующие подходы к формированию систем управления и предложено управление маркетинговой политикой распределения базировать на принципах 5Р-4S-5C. Определено, что эффективность маркетинговой политики распределения можно формировать на основе показателей, которые целесообразно объединить в следующие группы: показатели определения доли рынка предприятия, показатели определения доходности сбытовой деятельности, показатели определения эффективности сбытовых расходов, показатели определения товарных запасов и показатели определения уровня обслуживания.
The existing approaches to management systems formation are analyzed. It is proposed to manage marketing distribution policy according to the principles of the 5P-4S-5C. It is determined that the effectiveness of marketing distribution policy can be defined on the basis of indicators that can be combined in the following groups: market share indicators, indicators of sales activities profitability, indicators of marketing costs effectiveness, indicators of inventory and indicators of service.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
2
France France
1
Germany Germany
117
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
4085
Sweden Sweden
1
Thailand Thailand
1
Ukraine Ukraine
47130
United Kingdom United Kingdom
16338
United States United States
2048
Unknown Country Unknown Country
30

Downloads

China China
2
EU EU
1
France France
71
Germany Germany
66
Israel Israel
1
Italy Italy
1
Norway Norway
1
Russia Russia
15
Ukraine Ukraine
47131
United Kingdom United Kingdom
16337
United States United States
4084
Unknown Country Unknown Country
174

Files

File Size Format Downloads
Bilovodska_Sygyda.PDF 573,02 kB Adobe PDF 67884

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.