Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47817
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Принципи управління маркетинговою політикою розподілу промислових підприємств та показники її ефективності
Authors Bilovodska, Olena Anatoliivna  
Syhyda, Liubov Oleksiivna  
Keywords маркетингова політика розподілу
маркетинговая политика распределения
marketing distribution policy
управління
управления
management
ефективність
эффективность
efficiency
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47817
Publisher Національний університет «Львівська політехніка»
License
Citation Сигида, Л.О. Принципи управління маркетинговою політикою розподілу промислових підприємств та показники її ефективності / О.А. Біловодська, Л.О. Сигида // Маркетинг та логістика в системі менеджменту: тези доповідей XI Міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 3-5 листопада, 2016 р.). - Львів : Вид-во Львівської політехніки, 2016. - С. 27-29.
Abstract У сучасних економічних умовах важливим аспектом діяльності підприємств є розроблення та впровадження ефективної маркетингової політики розподілу. Адже саме маркетингова політика розподілу допомагає підприємству установити тривалі та надійні зв’язки зі споживачами його продукції, що сприяє формуванню позитивного іміджу підприємства та посиленню його позицій у довгостроковому періоді, що є особливо важливим для промислових підприємств.
В современных экономических условиях важным аспектом деятельности предприятий является разработка и внедрение эффективной маркетинговой политики распределения. Ведь именно маркетинговая политика распределения помогает предприятию установить длительные и прочные связи с потребителями его продукции, что способствует формированию положительного имиджа предприятия и усилению его позиций в долгосрочном периоде, что особенно важно для промышленных предприятий.
In today's economy an important aspect of business is the development and implementation of effective marketing distribution policy. After all, marketing distribution policies helps businesses to establish long and reliable relations with consumers of its products, which contributes to a positive image of the company and strengthen its position in the long run, which is especially important for the industry.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
11
France France
5
Germany Germany
4
Ghana Ghana
1
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
6457
Netherlands Netherlands
1077
Philippines Philippines
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
486
United Kingdom United Kingdom
4305
United States United States
545
Unknown Country Unknown Country
17

Downloads

China China
2
Germany Germany
3
Italy Italy
1
Saudi Arabia Saudi Arabia
1
Ukraine Ukraine
485
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
544
Unknown Country Unknown Country
13
Venezuela Venezuela
1

Files

File Size Format Downloads
tezy_Lviv.pdf 366,06 kB Adobe PDF 1051

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.