Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47873
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Управління маркетинговим потенціалом інновацій машинобудівних підприємств
Authors Яшкіна, О.І.
Keywords машинобудівне підприємство
машиностроительное предприятие
engineering enterprise
маркетинговий потенціал
маркетинговый потенциал
marketing potential
інноваційна продукція
инновационная продукция
innovative products
маркетингові дослідження
маркетинговые исследования
marketing research
збут
сбыт
sale
просування товару
продвижение товара
sales promotional merchandising
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47873
Publisher Ткачов О.О.
License
Citation Яшкіна, О.І. Управління маркетинговим потенціалом інновацій машинобудівних підприємств [Текст] / О.І. Яшкіна // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей Х Міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня - 1 жовтня 2016 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. – Суми: Ткачов О.О., 2016. – С. 260-261.
Abstract Управління маркетинговим потенціалом інновацій машинобудівних підприємств – це комплекс заходів, які ґрунтуються на маркетингових дослідженнях інноваційної продукції (машин, устаткування, приладів, транспортних засобів, техніки) спрямованих на оптимізацію комплексу маркетингу інновації та вибір її цільового сегменту ринку.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
8
France France
1
Germany Germany
1
Greece Greece
1
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
872
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
401
United Kingdom United Kingdom
3485
United States United States
442
Unknown Country Unknown Country
13

Downloads

China China
1
Germany Germany
3
Greece Greece
1
Ukraine Ukraine
440
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
440
Unknown Country Unknown Country
6

Files

File Size Format Downloads
Yashkina_marketing_potential.pdf 346,79 kB Adobe PDF 892

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.