Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47973
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Використання вертикальної маркетингової системи транснаціональними корпораціями як метод підвищення конкурентноздатності
Authors Гребньов, Г.М.
Кугій, А.А.
ORCID
Keywords маркетингова система
маркетинговая система
marketing system
конкурентноздатність
конкурентоспособность
competitiveness
транснаціональні корпорації
транснациональные корпорации
transnational corporations
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47973
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Гребньов Г. М. Використання вертикальної маркетингової системи транснаціональними корпораціями як метод підвищення конкурентноздатності / Г. М. Гребньов, А. А. Кугій // Сучасний менеджмент і економічний розвиток : матеріали постійно діючої міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 1 вересня 2015 р. - 31 серпня 2016 р. – Суми : СумДУ, 2016.
Abstract У статті досліджено особливості використання вертикальної маркетингової системи транснаціональними корпораціями як метод підвищення їх конкурентноздатності.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
2
Germany Germany
4
Greece Greece
1
Ireland Ireland
5325
Israel Israel
1
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
295
Russia Russia
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
756202
United Kingdom United Kingdom
131287
United States United States
95315
Unknown Country Unknown Country
261982

Downloads

Canada Canada
1
China China
3
Germany Germany
3
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
756203
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1250421
Unknown Country Unknown Country
44

Files

File Size Format Downloads
Kugiy_Marketyngova_systema.pdf 149,01 kB Adobe PDF 2006678

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.