Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47973
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Використання вертикальної маркетингової системи транснаціональними корпораціями як метод підвищення конкурентноздатності
Authors Гребньов, Г.М.
Кугій, А.А.
Keywords маркетингова система
маркетинговая система
marketing system
конкурентноздатність
конкурентоспособность
competitiveness
транснаціональні корпорації
транснациональные корпорации
transnational corporations
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47973
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Гребньов Г. М. Використання вертикальної маркетингової системи транснаціональними корпораціями як метод підвищення конкурентноздатності / Г. М. Гребньов, А. А. Кугій // Сучасний менеджмент і економічний розвиток : матеріали постійно діючої міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 1 вересня 2015 р. - 31 серпня 2016 р. – Суми : СумДУ, 2016.
Abstract У статті досліджено особливості використання вертикальної маркетингової системи транснаціональними корпораціями як метод підвищення їх конкурентноздатності.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
2
Germany Germany
4
Israel Israel
1
Italy Italy
2
Netherlands Netherlands
295
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
124
United Kingdom United Kingdom
591
United States United States
148
Unknown Country Unknown Country
10

Downloads

Canada Canada
1
China China
3
Germany Germany
3
Ukraine Ukraine
1180
United Kingdom United Kingdom
1
Unknown Country Unknown Country
44

Files

File Size Format Downloads
Kugiy_Marketyngova_systema.pdf 149,01 kB Adobe PDF 1232

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.