Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4855
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетинг інновацій та екологічний брендинг: аналіз зв`язку
Other Titles Маркетинг инноваций и экологический брендинг: анализ связи
Marketing of innovations and ecological branding: analysis of connection
Authors Makhnusha, Svitlana Mykhailivna
Косолап, Наталія Євгенівна
Косолап, Наталья Евгеньевна
Kosolap, Nataliia Yevgeniiivna
Keywords брендинг
екологічний брендинг
екобрендинг
екоатрибути товарів
маркетинг інновацій
экологический брендинг
экобрендинг
экоатрибуты товаров
маркетинг инноваций
branding
ecological branding
eco-branding
eco-attributes of goods
marketing of innovations
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4855
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
License
Citation Махнуша С.М. Маркетинг інновацій та екологічний брендинг: аналіз зв`язку / С.М. Махнуша, Н.Є. Косолап // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №1. – С. 36-44.
Abstract У статті авторами проведено аналіз сутності, особливостей та сучасного стану екологічного брендингу, а також з’ясовано зв’язок між маркетингом інновацій та екологічним брендингом. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4855
В статье авторами проведен анализ сущности, особенностей и современного состояния экологического брендинга, а также проанализирована связь между маркетингом инноваций и экологическим брендингом. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4855
In this article the authors analyze the content, particularities and contemporary state of ecological branding and define and find out connection between marketing of innovations and ecological branding. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4855
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

China China
4
Denmark Denmark
1
France France
1
Germany Germany
48934989
Greece Greece
1
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
14318245
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
48934990
Serbia Serbia
1
Slovakia Slovakia
1
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
1115311121
United Kingdom United Kingdom
81432
United States United States
1888513605
Unknown Country Unknown Country
1115311120

Downloads

China China
290198768
EU EU
1
France France
1888513604
Germany Germany
279
Hungary Hungary
1
India India
1
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
1115311122
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1888513603
Unknown Country Unknown Country
256

Files

File Size Format Downloads
1_3.pdf 228,26 kB Adobe PDF 887570344

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.