Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4855
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетинг інновацій та екологічний брендинг: аналіз зв`язку
Other Titles Маркетинг инноваций и экологический брендинг: анализ связи
Marketing of innovations and ecological branding: analysis of connection
Authors Makhnusha, Svitlana Mykhailivna
Косолап, Наталія Євгенівна
Косолап, Наталья Евгеньевна
Kosolap, Nataliia Yevgeniiivna
Keywords брендинг
екологічний брендинг
екобрендинг
екоатрибути товарів
маркетинг інновацій
экологический брендинг
экобрендинг
экоатрибуты товаров
маркетинг инноваций
branding
ecological branding
eco-branding
eco-attributes of goods
marketing of innovations
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4855
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
License
Citation Махнуша С.М. Маркетинг інновацій та екологічний брендинг: аналіз зв`язку / С.М. Махнуша, Н.Є. Косолап // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №1. – С. 36-44.
Abstract У статті авторами проведено аналіз сутності, особливостей та сучасного стану екологічного брендингу, а також з’ясовано зв’язок між маркетингом інновацій та екологічним брендингом. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4855
В статье авторами проведен анализ сущности, особенностей и современного состояния экологического брендинга, а также проанализирована связь между маркетингом инноваций и экологическим брендингом. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4855
In this article the authors analyze the content, particularities and contemporary state of ecological branding and define and find out connection between marketing of innovations and ecological branding. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4855
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

China China
4
Denmark Denmark
1
France France
1
Germany Germany
301964
Greece Greece
1
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
13955
Slovakia Slovakia
1
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
6772
United Kingdom United Kingdom
112345
United States United States
1038784
Unknown Country Unknown Country
84

Downloads

China China
2
EU EU
1
France France
5
Germany Germany
279
Hungary Hungary
1
India India
1
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
6296
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
603650
Unknown Country Unknown Country
256

Files

File Size Format Downloads
1_3.pdf 228,26 kB Adobe PDF 610496

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.