Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48552
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Ефективна методика плавання для молодших школярів
Authors Антонюк, А.
Keywords плавання
плавание
swimming
молодші школярі
младшие школьники
younger pupils
Type Conference Papers
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48552
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Антонюк, А. Ефективна методика плавання для молодших школярів [Текст] / А. Антонюк // Інноваційні технології в системі підвищення кваліфікації фахівців фізичного виховання і спорту: тези доповідей ІІ Міжнародної науково-методичної конференції, м. Суми, 16-17 квітня 2015 р. / Відп. за вип. С.В. Сергіенко. – Суми: СумДУ, 2015. – С. 138-139.
Abstract Уміння плавати відноситься до числа життєво-необхідних навичок. Незважаючи на зусилля ряду дослідників з пошуку найбільш ефективних засобів, цілеспрямовано впливати на формування техніки рухів у процесі навчання плаванню, бажаний результат поки не досягнуто: навчальний процес займає тривалі терміни, досить високий відсоток дітей не мають навику плавання. Мета дослідження: визначити роль і особливості плавання в системі фізичного виховання молодших школярів за даними фахової літератури.
Appears in Collections: Управління фізичного виховання і спорту

Views

Canada Canada
1
Chile Chile
1
France France
1
Germany Germany
224
Hong Kong SAR China Hong Kong SAR China
1
Italy Italy
2
Netherlands Netherlands
8452
Russia Russia
12
Singapore Singapore
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
4089
United Kingdom United Kingdom
46621
United States United States
16904
Unknown Country Unknown Country
26

Downloads

China China
1
Czechia Czechia
1
Germany Germany
2
Hong Kong SAR China Hong Kong SAR China
1
Ukraine Ukraine
4090
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
222

Files

File Size Format Downloads
Antoniuk_uminnia.pdf 641,49 kB Adobe PDF 4319

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.