Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48760
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Види та рівні новизни нових товарів
Authors Nahornyi, Yevhen Ihorovych  
Keywords ринок товарів
commodity market
рынок товаров
споживачі
consumers
потребители
новизна товару
novelty goods
новизна товара
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48760
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Нагорний, Є.І. Види та рівні новизни нових товарів [Текст] / Є.І. Нагорний // Міжнародна стратегія економічного розвитку регіону : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 17 березня 2016 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. - Суми : СумДУ, 2016. - С. 39-41.
Abstract Ринок товарів швидко змінюється, удосконалюються конструкції та технології, зростає рівень конкуренції, змінюються запити споживачів. Підприємство прагнучи збереженню та захисту своїх конкурентних позицій, повинно піклуватися про рівень новизни своїх товарів. Саме наявність достатнього рівня новизни є певною гарантією того що товар-новинка буде мати попит у цільових споживачів.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
Germany Germany
3
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1109
Russia Russia
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
509
United Kingdom United Kingdom
6092
United States United States
2217
Unknown Country Unknown Country
30

Downloads

China China
2
Germany Germany
3
Norway Norway
1
Ukraine Ukraine
553
United Kingdom United Kingdom
1
Unknown Country Unknown Country
18

Files

File Size Format Downloads
Nagornyi_Goods.pdf 1,33 MB Adobe PDF 578

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.