Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4884
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Мотиваційний механізм інноваційного розвитку: складові та стан його ринкової структури
Other Titles Мотивационный механизм инновационного развития: составляющие и состояние его рыночной структуры
Authors Prokopenko, Olha Volodymyrivna
Keywords мотивационный механизм
инновационное развитие
рыночная структура механизма
составляющие механизма
motivational mechanism
innovative development
market structure of the mechanism
mechanism components
мотиваційний механізм
інноваційний розвиток
ринкова структура механізму
складові механізму
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4884
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
License
Citation Прокопенко О.В. Мотиваційний механізм інноваційного розвитку: складові та стан його ринкової структури / О.В. Прокопенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №1. – С. 167-175.
Abstract Визначено стан сучасного мотиваційного механізму інноваційного розвитку ринкового типу в результаті виокремлення складових мотиваційного механізму залежно від елементів ринку та оцінки дієвості кожної з виокремлених складових. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4884
Определено состояние современного мотивационного механизма инновационного развития рыночного типа в результате выделения составляющих мотивационного механизма в зависимости от элементов рынка и оценки действенности каждой из выделенных составляющих. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4884
It is defined the condition of the modern motivational mechanism of innovative development of market type as a result of allocation of components of the motivational mechanism depending on elements to the market and estimations of effectiveness of each of the allocated components. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4884
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій

Views

China China
588
Denmark Denmark
1
EU EU
3
France France
4
Germany Germany
589
Italy Italy
1
Morocco Morocco
1
Poland Poland
2
Russia Russia
39
Slovakia Slovakia
2
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
7343
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
46
Unknown Country Unknown Country
115

Downloads

China China
7
EU EU
1
France France
2
Germany Germany
590
Italy Italy
2
Russia Russia
3
Ukraine Ukraine
7342
United States United States
2
Unknown Country Unknown Country
379

Files

File Size Format Downloads
4_4.pdf 215,04 kB Adobe PDF 8328

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.