Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49200
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Вплив упаковки на вибір споживачів
Authors Ivashova, Nadiia Vasylivna
Кормілець, В.О.
ORCID
Keywords споживання продукту
потребление продукта
consumer product
дизайн упаковки
package design
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49200
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Івашова, Н.В. Вплив упаковки на вибір споживачів [Текст] / Н.В. Івашова, В.О. Кормілець // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 11-12 травня 2016 р.: у 2-х т. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. – Суми: СумДУ, 2016. – Т.2. – С. 38-40.
Abstract Створюючи товари, виробники перш за все орієнтується на максимальне задоволення потреб спожива, намагаючись створити привабливість на всіх рівнях товару. Товари, схожі за задумом можуть суттєво відрізнятися завдяки відмінностям на рівні складу або матеріалів виконання, дизайну упаковки, додаткових послуг, системи розповсюдження та сутності рекламного звернення. Всі ці засоби диференціації використовуються з метою впливу на вибір споживачів.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
Germany Germany
817194
Ireland Ireland
70733
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
516
Poland Poland
1
Ukraine Ukraine
99045458
United Kingdom United Kingdom
9102656
United States United States
156652194
Unknown Country Unknown Country
41438721

Downloads

China China
1
France France
3092
Germany Germany
3
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Ukraine Ukraine
307127477
United Kingdom United Kingdom
2061
United States United States
307127477
Unknown Country Unknown Country
3

Files

File Size Format Downloads
Ivashova_upakovky.pdf 1,14 MB Adobe PDF 614260116

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.