Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49300
Title: Сучасні тенденції розвитку медіареклами в Україні
Authors: Melnyk, Yuliia Mykolaivna
Никонець, М.О.
Keywords: медіареклама
медиареклама
media ads
Інтернет-реклама
Интернет-реклама
Internet advertising
Issue Year: 2016
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Мельник, Ю.М. Сучасні тенденції розвитку медіареклами в Україні [Текст] / Ю.М. Мельник, М.О. Никонець // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 11-12 травня 2016 р.: у 2-х т. / за заг. ред. О.В. Прокопенко. – Суми: СумДУ, 2016. – Т.2. – С. 103-104.
Abstract: Знане погіршення економічного стану в Україні, зниження купівельної спроможності населення призвело до зменшення прибутків замовників реклами, а отже і компаній-рекламодавців. В свою чергу наслідком даного зниження є суттєве зменшення місткості рекламного ринку. Виходячи з вищезгаданих статистичних даних самим ефективним медіаносієм залишається реклама в мережі Інтернет, яка показує зростаючі тенденції. Частка Інтернет-реклами зростатиме й надалі, що може призвести до витіснення засобів просування товарів чи послу в традиційних ЗМІ. В тому випадку, якщо фінансово-економічна та політична криза в Україні продовжиться, то тенденції на ринку реклами продовжуватимуться.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49300
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other11
Canada1
China2
Germany3
EU1
France2
United Kingdom1
Ukraine7
United States1
Downloads
Other3
China2
Germany3
EU1
Poland1
Ukraine3


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Melnyk_mediareklama.pdf940.22 kBAdobe PDF13Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.