Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49300
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Сучасні тенденції розвитку медіареклами в Україні
Authors Melnyk, Yuliia Mykolaivna
Никонець, М.О.
Keywords медіареклама
медиареклама
media ads
Інтернет-реклама
Интернет-реклама
Internet advertising
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49300
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Мельник, Ю.М. Сучасні тенденції розвитку медіареклами в Україні [Текст] / Ю.М. Мельник, М.О. Никонець // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 11-12 травня 2016 р.: у 2-х т. / за заг. ред. О.В. Прокопенко. – Суми: СумДУ, 2016. – Т.2. – С. 103-104.
Abstract Знане погіршення економічного стану в Україні, зниження купівельної спроможності населення призвело до зменшення прибутків замовників реклами, а отже і компаній-рекламодавців. В свою чергу наслідком даного зниження є суттєве зменшення місткості рекламного ринку. Виходячи з вищезгаданих статистичних даних самим ефективним медіаносієм залишається реклама в мережі Інтернет, яка показує зростаючі тенденції. Частка Інтернет-реклами зростатиме й надалі, що може призвести до витіснення засобів просування товарів чи послу в традиційних ЗМІ. В тому випадку, якщо фінансово-економічна та політична криза в Україні продовжиться, то тенденції на ринку реклами продовжуватимуться.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
41
EU EU
1
France France
2
Germany Germany
3
Ukraine Ukraine
227
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
22

Downloads

China China
2
EU EU
1
Germany Germany
3
Poland Poland
1
Ukraine Ukraine
228
Unknown Country Unknown Country
5

Files

File Size Format Downloads
Melnyk_mediareklama.pdf 940,22 kB Adobe PDF 240

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.