Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49313
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості маркетингу на фармацевтичному підприємстві
Authors Петльована, Л.С.
Keywords фармацевтичне підприємство
фармацевтическое предприятие
pharmaceutical company
маркетинг
marketing
лікарські препарати
лекарственные препараты
pharmaceuticals preparations
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49313
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Петльована, Л.С. Особливості маркетингу на фармацевтичному підприємстві [Текст] / Л.С. Петльована; наук. кер. Н.С. Ілляшенко // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 11-12 травня 2016 р.: у 2-х т. / за заг. ред. О.В. Прокопенко. – Суми: СумДУ, 2016. – Т.2. – С. 132-133.
Abstract За останні роки ситуація на фармацевтичному ринку різко змінилася. Кількість виробників лікарських препаратів стрімко збільшується, конкуренція зростає. Іноземні виробники виходять на ринок, та заміщують вітчизняні фармацевтичні підприємства. Виходячи з цього, досить важливого значення набуває відділ маркетингу на підприємстві, та використання маркетингу в цілому для утримання міцних позицій на ринку. Поняття фармацевтичного маркетингу дещо відрізняється від загального.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
France France
4
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
155
United Kingdom United Kingdom
706
United States United States
177
Unknown Country Unknown Country
10

Downloads

Germany Germany
3
Ukraine Ukraine
136
United Kingdom United Kingdom
1
Unknown Country Unknown Country
2

Files

File Size Format Downloads
Petlovana_farmatsevtychnyi_rynok.pdf 938,83 kB Adobe PDF 142

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.