Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49941
Title: Брендинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності продукції
Authors: Letunovska, Nataliia Yevhenivna 
Власенко, А.В.
Keywords: брендинг
брендинг
branding
конкурентоспроможність продукції
конкурентоспособность продукции
product competitiveness
бренд
бренд
brand
споживчий ринок
потребительский рынок
consumer market
Issue Year: 2017
Publisher: ДонНУЕТ ім. М. Туган-Барановського
Citation: Летуновська Н.Є. Брендинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності продукції / Н.Є. Летуновська, А.В. Власенко // Маркетинг і менеджмент в системі національних і світових економічних інтересів: матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (20 січня 2017 року). - Кривий Ріг : ДонНУЕТ ім. М. Туган-Барановського, 2017. - С. 72-75.
Abstract: У тезах досліджується етимологія терміну "бренд". Аналізується сутність брендингу та його значення у підвищенні конкурентоспроможності продукції. Розглядаються основні функції брендингу.
В тезисах исследуется этимология термина "бренд". Анализируется сущность брендинга и его значение в повышении конкурентоспобности продукции. Рассматриваются основные функции брендинга.
Etymology of the term "brand" is explored in the theses. Authors analyze the essence of branding and its importance in enhancing the competitiveness of products. The main functions of branding are investigated.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49941
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other19
Brazil1
Canada2
China14
France1
United Kingdom2
Italy3
Netherlands1
Russia2
Ukraine17
United States49
Downloads
Other52
France4
United Kingdom3
Mexico1
Russia3
Ukraine42
United States6


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Tezy_Letunovska_Vlasenko.pdf174.55 kBAdobe PDF111Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.