Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56566
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Фактори ціноутворення банківських продуктів
Other Titles Factors of pricing of banking products
Факторы ценообразования банковских продуктов
Authors Pavlenko, Liudmyla Dmytrivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-4724-7567
Keywords ціноутворення
ценообразование
pricing
банківський продукт
банковский продукт
banking product
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56566
Publisher Подільський державний аграрно-технічний університет
License
Citation Павленко, Л.Д. Фактори ціноутворення банківських продуктів [Текст] / Л.Д. Павленко // Інноваційна економіка - 2011. - №4(23). - С. 255-259.
Abstract Метою написання статті є виявлення та систематизація факторів, що визначають рівень ціни банківських продуктів, та визначення механізму їх впливу.
Identification and systematization of the factors that determine the level of prices of banking products and the mechanism of their influence are the purpose of writing.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

France France
2
Germany Germany
20
Greece Greece
1
Ireland Ireland
11773
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
905
Ukraine Ukraine
198749
United Kingdom United Kingdom
100506
United States United States
1106524
Unknown Country Unknown Country
198748

Downloads

China China
1
France France
2
Germany Germany
23543
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
595820
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1106525
Unknown Country Unknown Country
4

Files

File Size Format Downloads
Pavlenko_Tsinoutvorennia.pdf 1,27 MB Adobe PDF 1725898

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.