Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57028
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Збільшення заощаджень та інвестиції через введення стандартів якості у банківському секторі Єгипту
Other Titles Increased savings and investment through the introduction of quality standards in the banking sector Egypt
Authors Абдель-Бакі, М.
ORCID
Keywords якість обслуговування
quality of service
банківська власність
bank ownership
заощадження
savings
інвестиція
investment
Type Article
Date of Issue 2009
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57028
Publisher
License
Citation Абдел-Бакі, М. Збільшення заощаджень та інвестиції через введення стандартів якості у банківському секторі Єгипту / Монал А. Абдел-Бакі // Банки та банківські системи. – 2009. – Т. 2. - № 2. – С. 45-53.
Abstract Мета статті – дослідити функціонування єгипетського банківського сектора та оцінити те, яким чином мають бути встановлені стандарти якості, і впевнитись, що єгипетські банки можуть ефективно мобілізувати більше заощаджень і розумно направити їх у продуктивні сектори для інвестицій. Вибірка дослідження складається з чотирьох категорій: державні, приватні національні, іноземні та мусульманські банки. Спочатку оцінюється ефективність банку у залученні клієнтів. Потім проводиться вивчення якості обслуговування клієнтів у реальних умовах. Далі визначено причини слабкості банківського сектора. Нарешті, запропоновано заходи для підвищення якості його діяльності. Результати емпіричного вивчення в реальних умовах вказують на велику кількість перешкод для якісного обслуговування, що є на подив спільними для всіх чотирьох категорій єгипетських банків. Мається на увазі те, що, не дивлячись на прихід іноземних банків, стандарти якості обслуговування останніх порівнювали згідно з існуючими. Отже, можна зробити висновок, що іноземні банки не сприяли розвитку існуючих банківських звичаїв, а витіснили наявні банківські компанії.
The purpose of the article - to investigate the functioning of the Egyptian banking sector and assess how have be established quality standards and ensure that Egyptian banks can effectively mobilize more savings and intelligently direct them into productive sectors for investment. The sample study is composed of four categories: public, private, national, foreign and Muslim banks. Initially estimated effectiveness of the bank in attracting clients. Then, a study of quality of service in the wild. Further defined causes weakness of the banking sector. Finally, the proposed measures for improve the quality of its activities. The results of an empirical study in the wild indicate large number of barriers to quality service, which is surprisingly common to all four categories Egyptian banks. This implies that, despite the entry of foreign banks, quality standards last service compared according to the existing ones. Thus, we can conclude that foreign banks not contributed to the development of current practices, and pushed the banking company.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

France France
1
Germany Germany
250415
Greece Greece
1
Ireland Ireland
74286
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Romania Romania
1
Ukraine Ukraine
9789271
United Kingdom United Kingdom
2990700
United States United States
5974721
Unknown Country Unknown Country
9789270

Downloads

China China
250416
Estonia Estonia
1
France France
1
Germany Germany
42
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
28868670
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
499135
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Monal A. Abdel-Bakі.pdf 691,95 kB Adobe PDF 29618269

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.