Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57562
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Реалізація дуального принципу навчання у вищій освіті Німеччини |
Other Titles |
Dual principle realization in the higher education of Germany |
Authors |
Otroshchenko, Larysa Stepanivna
![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-2333-333X |
Keywords |
дуальний принцип вища освіта Німеччина dual principle higher education Germany |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57562 |
Publisher | Бял ГРАД- БГ |
License | |
Citation | Отрощенко, Л. С. Реалізація дуального принципу навчання у вищій освіті Німеччини [Текст] / Л. С. Отрощенко // Настоящи изследвания и развитие – 2012 : материали за VIІІ международна научна практична конференция. – София : Бял ГРАД- БГ, 2012. – Т. 12. – С. 47-52. |
Abstract |
У статті проаналізовано застосування дуального принципу навчання у вищій освіті Німкччини; охарактеризовано моделі дуального навчання. Dual principle application in the higher education of Germany has been analyzed; dual education models have been characterised. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
![France](/flags/fr.gif)
1
![Germany](/flags/de.gif)
1
![Ireland](/flags/ie.gif)
11996
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Netherlands](/flags/nl.gif)
428
![Ukraine](/flags/ua.gif)
179949
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
90829
![United States](/flags/us.gif)
1926734
![Unknown Country](/flags/--.gif)
179948
Downloads
![China](/flags/cn.gif)
1
![France](/flags/fr.gif)
1000426
![Germany](/flags/de.gif)
1
![Ireland](/flags/ie.gif)
1
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Russia](/flags/ru.gif)
1
![Ukraine](/flags/ua.gif)
537272
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
1
![United States](/flags/us.gif)
1926735
![Unknown Country](/flags/--.gif)
10
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Otroschenko_Dual_principle_realization.pdf | 931,65 kB | Adobe PDF | 3464449 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.