Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57583
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Сучасна концепція стратегічного маркетингу: організаційно-економічний механізм
Other Titles The modern concept of strategic marketing: organizational and economic mechanism
Authors Гончаренко, Т.П.
Keywords стратегічний маркетинг
організація
споживач
процес стратегічного маркетингу
strategic marketing
organization
consumer
strategic marketing process
Type Article
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57583
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Гончаренко, Т.П. Сучасна концепція стратегічного маркетингу: організаційно-економічний механізм / Т.П. Гончаренко // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України: зб. наук. праць. - Суми: УАБС НБУ, 2010. – Вип. 29. - C. 200-207.
Abstract В статті розглянуті методологічні засади та організаційно-економічний механізм стратегічного маркетингу банківської установи. Обґрунтовані функції, які здійснює стратегічний маркетинг в організації економічної діяльності банку, а також основні принципи на яких ця діяльність повинна ґрунтуватись.
The economic substance of «strategic marketing» is explored by author in this article. Author presents own view on organizational and economic mechanism of strategic marketing by defining function and principles.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

France France
1
Germany Germany
36
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Ukraine Ukraine
3409
United Kingdom United Kingdom
1705
United States United States
816
Unknown Country Unknown Country
33

Downloads

China China
1
Germany Germany
2
Ukraine Ukraine
815
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
811
Unknown Country Unknown Country
18

Files

File Size Format Downloads
Honcharenko_strategic_marketing.pdf 583,74 kB Adobe PDF 1648

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.