Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58286
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Педагогічна сутність дистанційного навчання
Other Titles Educational essence of distance learning
Authors Головань, М.С.
Keywords педагогіка вищої школи
форми навчання
дистанційне навчання
pedagogy of high school
learning
distance learning
Type Article
Date of Issue 2002
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58286
Publisher І.В.І.
License
Citation Головань, М. С. Педагогічна сутність дистанційного навчання / М. С. Головань // Комп’ютерне моделювання та інформаційні технології в науці, економіці та освіті : збірник наукових праць. - Кривий Ріг : І.В.І., 2002. – С. 148-153.
Abstract У статті розглянуто підходи до тлумачення дистанційного навчання, показано відмінності дистанційного навчання від традиційного та заочної форми навчання. Виділені характерні риси та особливості дистанційного навчання.
The article considers the approaches to the interpretation of distance learning, show differences from traditional distance learning and correspondence courses. Features and characteristics of distance learning selected.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Germany Germany
29
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
256
United Kingdom United Kingdom
601
United States United States
1200
Unknown Country Unknown Country
9

Downloads

China China
2
Germany Germany
31
Ukraine Ukraine
215
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1201
Unknown Country Unknown Country
6

Files

File Size Format Downloads
Holovan_Pedahohichna_sutnist.pdf 118,14 kB Adobe PDF 1456

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.