Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58887
Title: Удосконалення методичних підходів щодо ціноутворення на небанківські продукти з урахуванням економічної цінності
Other Titles: Improving methodological approaches to pricing for non-banking products tailored to the economic value
Authors: Павленко, Людмила Дмитрівна
Павленко, Людмила Дмитриевна
Pavlenko, Liudmyla Dmytrivna
Keywords: ціноутворення
банківські продукти
економічна цінність
pricing
banking products
economic value
Issue Year: 2013
Publisher: Українська академія банківської справи Національного банку України
Citation: Павленко, Л. Д. Удосконалення методичних підходів щодо ціноутворення на небанківські продукти з урахуванням економічної цінності [Текст] / Л. Д. Павленко // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України : збірник тез доповідей XVІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (24-25 жовтня 2013 р.) : в 2 т. - Суми : ДВНЗ "УАБС НБУ", 2013. - Т. 2. - С. 127-129.
Abstract: Основними критеріями для клієнта, що визначають конкурентоспроможність банківського продукту є ціна та цінність.
The main criteria for a customer that determine the competitiveness of a banking product is price and value.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58887
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ БТ)

Views
Other3
Germany1
United Kingdom3
Italy2
Ukraine4
United States1
Downloads
Other3
Germany1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Pavlenko_Udoskonalennia_metodychnykh_pidkhodiv.pdf226.49 kBAdobe PDF4Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.