Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58887
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Удосконалення методичних підходів щодо ціноутворення на небанківські продукти з урахуванням економічної цінності
Other Titles Improving methodological approaches to pricing for non-banking products tailored to the economic value
Authors Pavlenko, Liudmyla Dmytrivna  
Keywords ціноутворення
банківські продукти
економічна цінність
pricing
banking products
economic value
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58887
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Павленко, Л. Д. Удосконалення методичних підходів щодо ціноутворення на небанківські продукти з урахуванням економічної цінності [Текст] / Л. Д. Павленко // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України : збірник тез доповідей XVІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (24-25 жовтня 2013 р.) : в 2 т. - Суми : ДВНЗ "УАБС НБУ", 2013. - Т. 2. - С. 127-129.
Abstract Основними критеріями для клієнта, що визначають конкурентоспроможність банківського продукту є ціна та цінність.
The main criteria for a customer that determine the competitiveness of a banking product is price and value.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Germany Germany
1
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
309
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
141
United Kingdom United Kingdom
1232
United States United States
155
Unknown Country Unknown Country
5

Downloads

Germany Germany
1
Ukraine Ukraine
129
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
4

Files

File Size Format Downloads
Pavlenko_Udoskonalennia_metodychnykh_pidkhodiv.pdf 226,49 kB Adobe PDF 136

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.