Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/6119
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Використання елементів історизму як засобу активізації навчання вищої математики
Authors Zavalna, Tamara Vasylivna
Кирюшко, В.С.
Безверхий, Ю.В.
ORCID
Keywords мотивація до навчання
вища математика
мотивация к обучению
высшая математика
motivation to learn
higher mathematics
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/6119
Publisher Вид-во СумДУ
License
Citation Завальна, Т.В. Використання елементів історизму як засобу активізації навчання вищої математики [Текст] / Т.В. Завальна, В.С. Кирюшко, Ю.В. Безверхий // Сучасні технології в промисловому виробництві : матеріали Всеукраїнської міжвузівської науково-технічної конференції (Суми, 19 - 23 квітня 2010 року) / Редкол.: О.Г.Гусак, В.Г.Євтухов. — Суми : СумДУ, 2010. — Ч.ІІ. — С. 105.
Abstract Для підвищення мотивації до навчання з вищої математики на лекціях, практичних та індивідуальних заняттях корисним є використання елементів історизму, які пожвавлюють виклад матеріалу, сприяють підвищенню загальної культури студентів. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/6119
Appears in Collections: Наукові видання (ТеСЕТ)

Views

Canada Canada
2
China China
1
France France
1
Germany Germany
158
Ireland Ireland
137992
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
8120
Russia Russia
161
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
1336450
United Kingdom United Kingdom
548302
United States United States
6828632
Unknown Country Unknown Country
1336449

Downloads

China China
3
Finland Finland
1
France France
275981
Germany Germany
159
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Romania Romania
1
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
10196273
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
3460990
Unknown Country Unknown Country
250

Files

File Size Format Downloads
61.pdf 123,96 kB Adobe PDF 13933663

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.