Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64021
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості діагностики сформованості здоров'язбережувальної компетентності майбутнього вчителя хімії
Authors Кочерга, Є.В.
ORCID
Keywords компетентність в галузі охорони здоров'я
компетентность в области здравоохранения
health-saving competence
zdrowie-zachowując kompetencji
майбутній учитель хімії
будущий учитель химии
future chemistry teacher
przyszły nauczyciel chemii
критерії формування
критерии формирования
criteria of formation
kryteria formacji
рівні освіти
уровни образования
levels of formation
poziomy formacji
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64021
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Кочерга, Є.В. Особливості діагностики сформованості здоров'язбережувальної компетентності майбутнього вчителя хімії [Текст] / Є.В. Кочерга // Здоров'я людини: теорія і практика : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 25-річчю Медичного інституту Сумського державного університетуту, м. Суми 17–19 жовтня 2011 / За заг. ред. О.О. Єжової. - Суми: СумДУ, 2017. - С. 149-150.
Abstract The article describes the essence of health-saving competence of the future chemistry teacher, its structure and the criteria of its formation, on the base of which we can identify high, sufficient, medium and low levels of its formation.
W artykule przedstawiono istotę zdrowie-zachowując kompetencji oszczędzających na zdrowiu przyszłego nauczyciela chemii, jego struktury i kryteriów ich powstawania, na podstawie której możemy ustalić wysokie, wystarczające, średnie i niskie poziomy ich powstawania
Під здоров’язбережувальною компетентністю майбутнього вчителя хімії ми розуміємо інтегральну, динамічну риса особистості, засновану на поєднанні знань, умінь, цінностей і досвіду, що проявляється у здатності і готовності здійснювати здоров’язбережувальну діяльність у навчально-виховному процесі з хімії, яка характеризується адекватною оцінкою власної поведінки, вчинків і поглядів оточуючих, у збереженні та реалізації власних здоров’язбережувальних позицій у різних, зокрема, несприятливих умовах, у ефективному використанні здоров’язбережувальних технологій на заняттях з хімії. Здоров’язбережувальна компетентність повинна формуватися впродовж періоду професійної підготовки майбутніх вчителів у ВНЗ. Для її формування необхідно створити та підтримувати певні педагогічні умови. А для з’ясування ефективності цього процесу необхідно проводити діагностику її сформованості.
Appears in Collections: Наукові видання (НН МІ)

Views

China China
1757
France France
1
Germany Germany
37465
Greece Greece
1
Ireland Ireland
18733
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
1
Ukraine Ukraine
216886
United Kingdom United Kingdom
108883
United States United States
421205
Unknown Country Unknown Country
10

Downloads

China China
1
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
421205
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
804944
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Kocherha_maibutnii_uchytel_khimii.pdf 729,78 kB Adobe PDF 1226156

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.