Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64394
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Використання технології змішаного навчання на практичних заняттях з клінічної біохімії
Authors Hrebenyk, Liudmyla Ivanivna  
Primova, Liudmyla Oleksandrivna  
Chorna, Inna Valentynivna  
Inshyna, Nataliia Mykolaivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-1510-0763
http://orcid.org/0000-0002-3442-5010
http://orcid.org/0000-0002-3094-4518
http://orcid.org/0000-0002-8204-8547
Keywords змішане навчання
смешанное обучение
blended learning
клінічна біохімія
клиническая биохимия
clinical biochemistry
організація педагогічного процесу
организация педагогического процесса
organization of pedagogical proces
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64394
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Використання технології змішаного навчання на практичних заняттях з клінічної біохімії [Текст] / Л.І. Гребеник, Л.О. Прімова, І.В. Чорна, Н.М. Іншина // Перспективи розвитку медичної науки і освіти : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-методичної конференції, присвяченої 25-річчю Медичного інституту Сумського державного університету, м. Суми, 16-17 листопада 2017 р. – Суми : СумДУ, 2017. – С. 47-48.
Abstract Впровадження змішаного навчання (Blended learning) в університетах України є новим підходом, який враховує сучасні тенденції розвитку суспільства, освіти та технологій. Комбінація активного використання упорядкованого online-навчання та традиційного аудиторного спілкування з колегами і викладачем дозволяє суттєво персоналізувати навчання, створити умови для особистої відповідальності студента за кінцевий результат, збільшити кількість мотивуючих факторів, покращити навички самоорганізації та регуляції процесу наближення до поставленої мети. Ефективність впровадження цієї педагогічної технології та популярність у вищих навчальних закладах світу дає підставу для оптимістичного прогнозу щодо її результативності при викладанні дисциплін медичного профілю.
Appears in Collections: Наукові видання (НН МІ)

Views

Bulgaria Bulgaria
1
Côte d’Ivoire Côte d’Ivoire
1
Germany Germany
1
Greece Greece
5436
Ireland Ireland
199147
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
720
Rwanda Rwanda
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
4064209
United Kingdom United Kingdom
2032825
United States United States
43226611
Unknown Country Unknown Country
4064208

Downloads

Germany Germany
5434
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
12126954
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
53593163
Unknown Country Unknown Country
55

Files

File Size Format Downloads
Hrebenyk_Primova.pdf 1,76 MB Adobe PDF 65725608

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.