Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64605
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Перетин вербального та невербального компонентів в американському рекламному дискурсі
Authors Popova, Olena Volodymyrivna
Довженко, А.
Keywords рекламний текст
рекламный текст
advertising text
невербальний компонент
невербальный компонент
non-verbal component
види реклами
виды рекламы
types of advertising
дискурс
discourse
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64605
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Довженко, А. Перетин вербального та невербального компонентів в американському рекламному дискурсі [Текст] / А. Довженко, О.В. Попова // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства: матеріали V Всеукраїнської наукової конференції студентів, аспірантів, викладачів та співробітників, м. Суми, 20-21 квітня 2017 р. – Суми: СумДУ, 2017. – С. 22-24.
Abstract Основна ціль кожного рекламного повідомлення – забезпечити читача комфортними умовами задля сприйняття інформації, яка надається. Саме тому автори звертаються як до мовних, так і не мовних засобів (вербальних та невербальних), що забезпечує цілісність та зв'язність рекламного тексту.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Germany Germany
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
136
United Kingdom United Kingdom
302
United States United States
151
Unknown Country Unknown Country
12

Downloads

France France
1
Germany Germany
603
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
111
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
16

Files

File Size Format Downloads
Dovzhenko_advertising_text.pdf 1,78 MB Adobe PDF 735

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.